نسخه چاپی

موافق كابینه:معدل علمی این كابینه بالاتر از همه كابینه های قبلی

نماینده ایلام نخستین نماینده ای بود كه در موافقت با كابینه معرفی شده روحانی نطق كرد و پاسخ دو نماینده مخالف را داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، احمد شوهانی در سخنان خود کابینه روحانی را با تجربه، متخصص و کارآمد خواند و یادآورشد که 11 نفر از وزرای وی دارای مدرک دکترا در حوزه مرتبط کاری خود هستند و از اساتید دانشگاه می​باشند که ده​ها مقاله و کتاب نوشته​اند.

وی در مواجهه با مخالفان روحانی با اشاره به اینکه میانگین سنی بالای کابینه پیشنهادی نشان دهنده تجربه و تخصص آنهاست یادآورشد که اکثر آنها سابقه وزارت و معاونت وزیری دارند. هیچ جای دنیا فردی 20 ساله را وزیر نمی​کنند. اگر هم روحانی افرادی جوان را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی می کرد، می​گفتند که اینها بی​تجربه و خام هستند. حال آنکه وزرای روحانی پس از وزیر شدن نیاز به کسب تجربه ندارند چرا که از تجربه لازم برخوردار بوده و مدیران کارآمدی را می شناسند که از انها استفاده خواهند کرد.

وی همچنین در سخنان خود گفت: روحانی همواره مشی‌اش اعتدالی بوده و همه وزرای پیشنهادی مشی اعتدالی دارند و نمایندگان کمک کنند این کابینه رای بگیرند. مشی اعتدالی منافاتی با انقلابی گری و اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارد.

شوهانی با تاکید بر اینکه لازم است به روحانی و کابینه ای که معرفی کرده اعتماد کنیم. ، ادامه داد: توجه به اخلاق اسلامی و تخصص و اعتدال در کابینه مشهود است. وزن علمی کابینه پیشنهادی بسیار بالاست و با کابینه های سابق می شود مقایسه کرد. معدل علمی این کابینه بالاتر از همه کابینه های قبلی است.

به گفته وی، نقطه قوت کابینه، تجربه بالای کابینه است. آنها که مدعی هستند معدل کابینه بالاست که البته اینگونه هم نیست. اگر دولت قبلی افراد باتجربه را معرفی می​کرد وضعیت اینگونه نبود.

۱۳۹۲/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...