نسخه چاپی

كانگوروها پسر بچه گم شده را نجات دادند

روزنامه فرانسوی لوپاریزین نوشت، پسر بچه‌ای كه در جنوب استرالیا گم شده بود، پس از آن كه یك شب را در طبیعت در كنار كانگوروها گذراند، به آغوش والدین خود بازگشت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سيمون وقتي پس از بيست و چهار ساعت اضطراب، خانواده خود را پيدا کرد، گفت:حال من خوب است، در بوته‌زار خوابم برد و چند کانگورو هم آن‌جا در کنارم بودند. اين کودک هفت ساله که پس از يک گردش خانوادگي در بوته‌زارهاي جنوب استراليا گم شده بود، سرماي شب را تحت محافظت يک کانگورو سپري کرد.
سيمون و خانواده اش روز شنبه، براي صرف ناهار به طبيعت منطقه حفاظت شده ديپ کرک در جنوب استراليا رفته بودند. سيمون در اين مکان گم شد و ساعت‌ها در بوته‌زار سرگردان بود. تا اينکه يک کانگورو بر سر راهش قرار گرفت، او از گل‌هايي که در دست داشت خورد و شب هنگام در کنار اين کانگورو به خواب رفت. آن شب دماي هوا تا 3 درجه سانتيگراد پايين آمد و اين در نيم‌کره جنوبي به منزله فصل زمستان است. بدون گرماي بدن کانگورو، شانس زنده ماندن سيمون بسيار ضعيف بود. مادرش ليندا، به رسانه‌هاي محلي گفت:تصور مي‌کنم که اين يک معجزه است. ژاکت سيمون بوي بوته‌زار و کانگورو مي‌داد.
به رغم همه جستجوها که با چند فروند بالگرد انجام شد آتش نشان‌ها، روز بعد موفق به پيدا کردن اين کودک شدند. او در فاصله پانصد متري محل گم شدنش منتظر تيم جستجو بود. سيمون به جز چند خراش جرئي، آسيبي نديده است.

۱۳۹۲/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...