نسخه چاپی

درگیری رحمتی و اكبرپور روی پلكان اتوبوس

مهاجم استقلال كه در رختكن نیز از صحبت های بی‌پرده و گاهاً توهین آمیز قلعه نویی بی‌نصیب نمانده بود، در تونل ورزشگاه آزادی لب به اعتراض گشود و جالب اینكه مهدی رحمتی را مخاطب جملات نه چندان محترمانه اش قرار داد و سنگربان آبی ها را متهم به باند بازی كرد!

شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد که با وجود برد مقابل صبا و کسب سه امتیاز چنین حواشی ای گریبانگیر استقلالی ها شود.

به گزارش افکارنیوز ، همه چیز از نشست خبری بعد از بازی کلید خورد. جایی که امیر قلعه نویی، شماره ۱۰ تیمش را سیبل انتقادات قرار داد و مدعی شد بازیکنی که نامش را تریلی نمی کشد، در زمین قدم می زده است. سرمربی استقلال حتی صراحتا اعلام کرد که سیاوش اکبرپور را برای استراحت به خانه می فرستد. ادعایی که به نوعی اخراج موقت محترمانه محسوب می شد!

مهاجم استقلال که در رختکن نیز از صحبت های بی‌پرده قلعه نویی بی‌نصیب نمانده بود، در تونل ورزشگاه آزادی لب به اعتراض گشود و جالب اینکه مهدی رحمتی را مخاطب جملات نه چندان محترمانه اش قرار داد و سنگربان آبی ها را متهم به باند بازی کرد! غرغر کردن های اکبرپور و جملاتی که بر زبانش جاری شد، خیلی زود کاسه صبر رحمتی را لبریز کرد و واکنش دروازه بان استقلال را به دنبال داشت. واکنشی که پای پلکان اتوبوس استقلالی ها تا پای درگیری فیزیکی هم پیش رفت و شاید اگر دخالت به موقع ایمان عالمی نبود، گرد و خاک عظیمی در تونل ورزشگاه آزادی بپا می شد!

رحمتی که از صحبت های مهاجم استقلال علیه خودش و قلعه نویی به شدت عصبانی شده بود برای اکبرپور خط و نشان کشید و در حالیکه توسط ایمان عالمی محاصره شده بود، با لفظی که به لحاظ اخلاقی قابل انتشار نیست، خطاب به اکبر پور گفت:... مطمئن باش حسابت را می رسم!

۱۳۹۲/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...