نسخه چاپی

قرائت جوابیه مهدی هاشمی در مجلس

جوابیه مهدی هاشمی در مورد اظهارات یكی از نمایندگان مجلس در مخالفت با كلیات برنامه دولت در جلسه علنی بعدازظهر امروز (دوشنبه) قرائت شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعدازظهر امروز (دوشنبه) گفت: در نطق یکی از آقایان از مهدی هاشمی نامی برده شد و حرف نادرستی زده شد که ایشان جوابیه‌ای دادند و من گفتم که مطابق آیین‌نامه دو برابر وقت می‌توانند مطلب ایشان را بخوانند.

در ادامه ضرغام صادقی، عضو هیات رییسه مجلس، جوابیه مهدی هاشمی را به شرح زیر قرائت کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز یکی از نمایندگان مخالف دولت تدبیر و امید در سخنانی که رگه‌هایی از عقلانیت، اعتدال و قانون در آن مشاهده نمی‌شد به تکرار اتهامات علیه بنده پرداختند که پیشتر و طی چهار سال گذشته بارها از تریبون‌های مختلف از جمله رسانه ملی و خانه ملت بیان شد اما شاید لازم باشد که شما را دعوت کنم به مطالعه دوباره حقوق ملت در فصل سوم قانون اساسی، آنجا که می‌گوید همه افراد ملت اعم از زن و مرد یکسان در برابر قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.

در پایان مقابل جنابعالی و سایر وکلای ملت که در احقاق حقوق شهروندی جمهوری اسلامی کوشا هستند سر تعظیم فرود می‌آورم و از خداوند متعال می‌خواهم که حق رفیق راهتان باشد.

مهدی هاشمی بهرامانی».

علی لاریجانی رییس مجلس همچنین گفت: مطلب ایشان مفصل‌تر بود اما چون ما باید قانونا دو برابر زمان را اختصاص می‌دادیم بخشی از مطلب را قرائت کردیم.

۱۳۹۲/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...