نسخه چاپی

پول انتقال خلعتبری به پرسپولیس جور شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اعلام آمادگی یك ایرانی خیر، كارآفرین و علاقمند به فوتبال ملی برای تامین هزینه‌های انتقال محمدرضا خلعتبری از تیم فوتبال عجمان امارات به پرسپولیس خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اعلام آمادگی یک ایرانی خیر، کارآفرین و علاقمند به فوتبال ملی برای تامین هزینه‌های انتقال محمدرضا خلعتبری از تیم فوتبال عجمان امارات به پرسپولیس خبر داد.

محمد رویانیان دراین‌باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از نشستی که با خلعتبری داشتم، هزینه‌ها و چگونگی جدایی وی از عجمان را بررسی کرده و تلاش‌ها، رایزنی‌ها و مذاکرات خود را مضاعف کردیم و خوشبختانه یکشنبه شب یک ایرانی خیر، کارآفرین و مدیراقتصادی علاقمند به فوتبال ملی آمادگی خود را برای پرداخت هزینه‌های جدایی این بازیکن ملی‌پوش از عجمان اعلام کرد و امیدواریم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و نهادهای دولتی همکاری‌های لازم را برای امور اداری این کار بزرگ به عمل آورند.

رویانیان تصریح کرد: این ایرانی خیر و مدیر اقتصادی علاقمند به فوتبال ملی به عشق فوتبال ایران و سربلندی آن آمادگی خود را اعلام داشت و هزینه انتقال خلعتبری و جدایی‌اش از عجمان را تامین کند. امیدواریم این امر بسیار مبارک و ارزشمند که جنبه ملی دارد و نباید به آن رنگی نگاه کرد، تحقق یافته و عملی شود. ایشان درخواست ما را پذیرفت و امیدواریم همه چیز خوب پیش رفته و در نهایت این انتقال انجام شود.

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...