نسخه چاپی

پایان بررسی گزارش‌های پرونده اختلاس "بیمه ایران"/ رای نهایی هنوز صادر نشده است

عکس خبري -پايان بررسي گزارش‌هاي پرونده اختلاس "بيمه ايران"/ راي نهايي هنوز صادر نشده است

یك منبع آگاه گفت: بررسی گزارش‌های واصله در رسیدگی به پرونده اختلاس بیمه ایران تمام شد اما هنوز رای پرونده "اختلاس بیمه ایران" از سوی قضات شعبه رسیدگی كننده اعلام نشده است.

به گزارش نما، يک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با آخرين وضعيت پرونده بيمه ايران در ديوان عالي کشور اظهار داشت: پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران که روز 30 دی‌ماه سال گذشته از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برای اعلام نظر به دیوان عالی کشور ارسال شده بود، در حال بررسي است.

وي با بيان اينکه بررسي گزارشات واصله در رسيدگي به پرونده اختلاس بيمه ايران تمام شده تصريح کرد: قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان شور شود که البته راي‌گيري در اين پرونده آغاز شده اما هنوز راي نهايي صادر نشده است.

گفتني است؛ رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و استانداری تهران از یکم خرداد ماه سال 91 در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد و پس از يک سال حکم مجازات براي آن‌ها به شرح ذيل صادر شد: متهم ردیف اول پرونده برای سه جرم مختلف به‌ترتیب به حبس ابد، 5 و 2 سال حبس، جریمه نقدی به‌میزان 101 میلیارد و 592 میلیون ریال و ردّ مال به‌مبلغ 28 میلیارد و 500 میلیون ریال محکوم شده است.

متهم ردیف دوم نیز به حبس ابد، انفصال دائم از خدمات دولتی، جریمه نقدی 64 میلیارد و 592 میلیون ریال و ردّ مال 33 میلیارد و 296 میلیون ریالی محکوم شده است.

متهم ردیف سوم نیز به حبس ابد، انفصال دائم از خدمات دولتی، جریمه نقدی 66 میلیارد و 592 میلیون ریالی و همچنین ردّ مال به‌مبلغ 35 میلیارد و 796 میلیون ریالی محکوم شده است.

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...