نسخه چاپی

توصیه رئیس كمیسیون‌ اصل 90 به رسایی

محمدعلی پورمختار رئیس كمیسیون اصل نود مجلس منازعات سیاسی دیروز مجلس را نهایت بی‌اخلاقی خواند و افزود این گونه منازعات شایسته یك مجلس اسلامی كه نمودار گفتار ملت شریف است نمی‌باشد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به منازعات پیش آمده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه اینگونه حرکات غیراخلاقی بعضا از نمایندگانی که مدعی اخلاق هستند دیده می‌شود و طبیعی است که این حرکات شایسته مجلس اسلامی نمی‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نگاه بعضی از آقایان به اوضاع نگاهی سیاسی و کاملا جناحی می‌باشد لذا از حقیقت چشم می‌پوشند و هر آنچه که به ذهنشان می‌رسد برای سرکوب رقیب به کار می‌برند.

پور مختار این ادعا را که رئیس جمهور منتخب عمدتا نمایندگانی از جناح اصلاح‌طلب برگزیده است را رد کرد و افزود: بعضی از وزرای پیشنهادی چون حسین دهقان (وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح)، عبدالرضا رحمانی فضلی(وزارت کشور) و حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی اصول‌گرایانی هستند با رویکرد اعتدالگرایانه.

رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی در خصوص استعفای حمید رسایی از کمسیون اصل 90 مجلس بیان داشت: به نظر بنده و اکثر قریب به اتفاق نمایندگان مجلس جناب رسایی به واسطه‌ی رویکرد غیر اسلامی و بعضا انجام حرکات انتحاری به قصد تخریب رقیب که در مجلس نشان می‌دهند باید هرچه سریع‌تر از مجلس استعفا دهند زیرا با این گونه بی‌اخلاقی‌ها تنفر نمایندگان محترم مجلس را برانگیخته است.

وی در ادامه به موضوع استعفای رسایی که از 6 ماه پیش در دست بررسی است اشاره کرد و گفت: کناره‌گیری ایشان از این کمیسیون موضوع تازه‌ای نیست و آقای رسایی باید پاسخ‌گوی پرونده‌های فراوانی که در این یک‌سال اخیر به وی ارجاع شده و بی‌پاسخ مانده است را بدهد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...