نسخه چاپی

عذرخواهی قلعه‌نویی از هواداران

سرمربی تیم فوتبال استقلال دوباره به خاطر بازی ضعیف تیمش مقابل صبا از هواداران عذرخواهی كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در مورد آخرین وضعیت آبی‌پوشان پیش از دیدار مقابل داماش گیلان صحبت‌های زیرا را با سایت باشگاه استقلال انجام داد:

در مورد آخرین وضعیت استقلال صحبت کنید.

خدا را شکر بعد از دیدار مقابل صبای قم تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم. سه بازیکن آسیب‌دیده داریم که به بازی مقابل داماش نخواهند رسید و سایر بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند.

در مورد دیدار مقابل داماش گیلان چه صحبتی دارید؟

بازی‌های خارج از خانه همیشه سخت است به خصوص که آنها در دیدار گذشته خود هم مغلوب حریف شده‌اند و مقابل ما از انگیزه بالایی هم برخوردار خواهند بود. تلاش می‌کنیم در این دیدار با ارائه یک فوتبال زیبا به دنبال برد باشیم.

بعد از بازی برابر صبا از عملکرد بازیکنان رضایت نداشتید؟

بله. درآن بازی بازیکنان در 20 دقیقه پایانی نیمه دوم اصلا عملکرد خوبی نداشتند باز هم جا دارد یک بار دیگر از هواداران استقلال بابت بازی ضعیف معذرت‌خواهی کنم. بعد از این دیدار تمرینات خوبی را برای بازیکنان درنظر گرفته‌ایم، البته باید بگویم از هفته ششم به بعد تیم‌ها آماده خواهند شد. ما در دیدار مقابل صبا به دلیل فشردگی دیدار برابر فجرسپاسی خوب نبودیم اما امیدواریم در بازی‌های آینده با کیفیت‌تر ظاهر شویم.

چه صحبتی با هواداران استقلال دارید؟

هواداران امسال در تمرینات و در بازی‌ها حمایت خوبی را از ما انجام داده‌اند که دست تک‌تک آنها را به گرمی می‌فشارم. باید بگویم پارسال در همین دیدار مقابل داماش در گیلان یکی از هواداران ما به رحمت خدا پیوست که جا دارد بازهم به خانواده‌اش تسلیت عرض کنم. هواداران همیشه در سرما و گرما از ما حمایت کرده‌اند.

کمتر از 10 روز دیگر باید به مصاف بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا بروید؟

فیلم چند بازی آنها را آنالیز کرده‌ایم، البته ما پیش از دیدار مقابل بوریرام باید با داماش بازی کنیم. امیدوارم هواداران در دیدار مقابل بوریرام ما را حمایت کنند.

۱۳۹۲/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...