نسخه چاپی

شانس با استقلال یار شد

این روزها بسیاری در تلاش هستند تا بوریرام را تیمی ضعیف جلوه بدهند و به این شكل وانمود كنند كه استقلال برای صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا مشكل چندانی پیش رو ندارد.

به گزارش نما اين روزها بسياري در تلاش هستند تا بوريرام را تيمي ضعيف جلوه بدهند و به اين شکل وانمود کنند که استقلال براي صعود به جمع 4 تيم برتر آسيا مشکل چنداني پيش رو ندارد.
اما تحقيقات استقلالي‌ها به نکاتي رسيده که نشان مي‌دهد بوريرام تيمي متمول است که براي موفقيت در ليگ قهرمانان هزينه‌هاي بسياري صرف کرده است و بازيکنان خوبي به خدمت گرفته که از جمله آنها مي‌توان با جذب 4 بازيکن از لاليگا اشاره کرد که جمع بازيکنان اين تيم که سابقه بازي در اسپانيا دارند را به عدد 7 رسانده است.

اطلاعات اين بازيکنان به صورت دقيق در اختيار قلعه‌نوعي قرار گرفته است ضمن اينکه بوريرام دروازه‌باني دارد که در گرفتن پنالتي همانند سيدمهدي رحمتي تخصص دارد. بوريرام با اين بازيکنان به تيمي قدرتمند تبديل مي‌شود اما آن طور که از شواهد امر پيداست 2 بازيکن لاليگايي اين تيم براي اين ديدار مقابل استقلال به علت مصدوميت قادر به حضور در ميدان نيستند.

اين دو بازيکن در پست هاي دفاع و حمله هستند که مدت‌هاست با آسيب‌ديدگي روبه‌رو شده‌اند و گفته مي‌شود تا يک ماه ديگر نيز شرايط حضور در ميدان را به دست نمي‌آورند. اين دو بازيکن که سابقه سال‌ها حضور در ليگ اسپانيا را دارند براي ديدار رفت نمي‌توانند در ترکيب بوريرام قرار بگيرند ولي براي بازي برگشت مشکلي نخواهند داشت. گفتني است قلعه‌نوعي اطلاعات بوريرام را در اختيار گروه آناليز قرار داده و از آنها خواسته تا هر چه زودتر نقاط ضعف و قوت اين حريف را در اختيار قرار بدهند.

۱۳۹۲/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...