نسخه چاپی

سرنوشت نامعلوم نماینده زن مجلس/عكس

عکس خبري -سرنوشت نامعلوم نماينده زن مجلس/عکس

یكی از مقامات استان غزنی ضمن اظهار نظر نكردن در این مورد عنوان نمود كه به صلاح دید مقامات بالا این جریان نباید رسانه ای شود وی از دادن جزئیات تازه درباره آخرین وضعیت خانم كاكر خودداری كرد.

به گزارش نما به نقل از بولتن ؛ سرنوشت "فریبا احمدی کاکر" نماینده مردم قندهار افغانستان در مجلس نمایندگان این کشور هنوز هم نامشخص می باشد.

خانم کاکر چند روز پیش در مسیر بزرگراه کابل، قندهار به همراه ۳ تن از اعضای خانواده و راننده اش به طور مرموزی ناپدید شد.

گفته می شود که راننده و فرزندان وی بنا به درخواست متنفذین قومی آزاد شده اند.

گرچه مسئولین امنیتی محلی و دولتی افغانستان تاکنون در این مورد رسما اظهار نظر نکرده اند اما برخی از منابع خبری گزارش داده اند که ربایندگان خواستار آزادی چهار طالبان شده اند.

این در حالی است که طالبان تاکنون دست داشتن در این رویداد را تائید نکرده اند.

جاوید فیصل سخنگوی استاندار قندهار به خبر گزاری صدای افغان (آوا) گفت: وضعیت خانم کاکر برای ما نیز روشن نیست چون این حادثه در خارج از محدوده اختیارات ما اتفاق افتاده است .

وی اظهار داشت که سفر خانم کاکر یک سفر غیر رسمی و هماهنگ نشده بوده است به همین دلیل ما از اظهار نظر کردن در این رابطه معذوریم.

به گزارش خبرگزاری آوا ، یکی از مقامات استان غزنی ضمن اظهار نظر نکردن در این مورد عنوان نمود که به صلاح دید مقامات بالا این جریان نباید رسانه ای شود وی از دادن جزئیات تازه درباره آخرین وضعیت خانم کاکر خودداری کرد.

"حاجی عمر ننگیالی" یکی از نمایندگان مردم قندهار در مجلس نمایندگان افغانستان نیز در این رابطه به خبرگزاری صدای افغان (آوا) گفت: که وضعیت خانم کاکر در ابهام است زیرا عده ای بر این باورند که وی به ترکیه سفر کرده است .

گرچه آقای ننگیالی از ربوده شدن خانم کاکر و ازادی اعضای خانواده و راننده اش از دست ربایندگان سخن گفت اما از دانستن جزئیات تازه اظهار بی اطلاعی کرده و گفت شوهر خانم کاکر در کابل برای پیگیری کار های وی حضور دارد.

۱۳۹۲/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...