نسخه چاپی

هر كس اسرائیل را دشمن نداند، دشمن ماست

دبیر كل حزب الله لبنان با بیان اینكه تجاوزات جدید، اهداف عملیاتی را در پی دارد كه نمی توان در قبال آنها سكوت اختیار كرد، اظهار داشت: ما حق داریم در قبال هر گونه تجاوزی واكنش نشان دهیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان نیمه شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه المیادین لبنان گفت: حزب‌الله تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا دو خلبان ترکیه ای را که در بیروت ربوده شده اند، آزاد کند.

وی با بیان اینکه از داخل لبنان برای هدف قرار دادن مقاومت استفاده می‌شود، افزود: مشکل واقعی ما این است که مقاومت هستیم و اصرار داریم که مقاومت باقی بمانیم.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: دیک چینی وزیر دفاع سابق آمریکا، فرستاده‌ای نزد من اعزام و به من ابلاغ کرد که اگر حزب الله تعهد شفاهی بدهد که دست از جنگ با اسرائیل بر دارد، منافع زیادی برایش به همراه خواهد داشت.

وی در توضیح عملیات منطقه لبون گفت: در حالی که لبونه در برابر دیدگان مجاهدان بود، دو گروه از نظامیان صهیونیستی وارد این منطقه شدند.

حسن نصر الله خاطر نشان کرد: تجاوز به لبونه اولین تجاوزی نبود که از سوی نظامیان صهیونیست صورت می گرفت، ولی نخستین بار بود که با این عمق و دقت انجام می شد.

وی با بیان اینکه ما می دانیم که صهیونیست‌ها وارد خاک لبنان شده اند و به شیوه مناسب با آنها رویارو خواهیم شد، تاکید کرد: هرگز با تجاوزات زمینی رژیم صهیونیستی مسامحه نخواهیم کرد.

حسن نصر الله با اشاره به چشم پوشی نیروهای پاسدار صلح لبنان (یونیفل) از تجاوزات رژیم صهیونیستی، گفت: مقابله با تجاوزات در درجه نخست بر عهده دولت است.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه تجاوزات جدید، اهداف عملیاتی را در پی دارد که نمی توان در قبال آنها سکوت اختیار کرد، اظهار داشت: ما حق داریم در قبال هر گونه تجاوزی واکنش نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مقامات اسرائیل طی نشستی اعلام کردند که آنچه در سال 2006 رخ داد، شکست تاریخی برای این رژیم بوده است.

حسن نصر الله اظهار در ادامه این گفتگو ضمن اشاره به همکاریهای سوریه و مقاومت لبنان در طول جنگ سی و سه روزه تاکید کرد که در این جنگ دولت سوریه کلیه نیازهای تسلیحاتی حزب الله را سخاوتمندانه تامین کرد و حتی بشار اسد آمادگی خود را برای ورود به جنگ با اسرائیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اگر تجاوزی علیه خاک ما صورت بگیرد، شدیدا با آن مقابله خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: هرکس در لبنان رژیم صهیونیستی را دشمن خود نداند، با این رژیم همچون دشمن رفتار نکند و با سوریه همگامی نداشته باشد، دشمن ما خواهد بود.

حسن نصر الله در پایان تاکید کرد: مهمترین نقاط قوت مقاومت رابطه عاطفی صادقانه بود و پیامهای ما خطاب به داخل و دشمن نیز است.

بازگشت به ابتدای صفحه

۱۳۹۲/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...