نسخه چاپی

فكر می كنید پركاربرد ترین دكمه های كدام اند؟

كیبورد یا صفحه كلید از جمله سخت افزارهایی است كه بسیار كاربرد دارد و تایپ كردن با آن خود یك مهارت و حتا شغل محسوب می شود. كیبورد به عنوان اصلی ترین رقیب قلم و كاغذ به شمار می آید و توانسته در دنیای مدرن امروز بسیار محبوبتر از قلم و كاغذ باشد. برای كسی كه مهارت تایپ كردن به ویژه از نوع ده انگشتی را دارد، كیبورد دوست بسیار خوبی است.

اما تا به حال به این فکر کرده اید که کدامیک از دکمه های کیبورد از محبوبیت بیشتری نزد کاربران برخوردار است؟! ما به شما پاسخ می دهیم:

به گفته مدیر بازاریابی محصولات سخت افزاری مایکروسافت در رده بندی دکمه های محبوب و پرکاربرد دکمه Backspace در جایگاه اول، دکمه حرف e در رتبه دوم و دکمه Space در رده سوم قرار دارند.

آقای گرود همچنین از یک موضوع جالب دیگر هم صحبت می کند و می گوید: 90% درصد افراد تنها از 9 انگشت خود برای تایپ کردن استفاده می کنند و در واقع تایپشان به جای 10 انگشتی، 9 انگشتی است. آنها از انگشت شصت دست چپ استفاده نمی کنند چون با استفاده از شصت دست راست دکمه Space را می زنند.

آنظور که آقای گرود می گوید مایکروسافت کیبوردی ساخته که دکمه Space آن به دو قسمت تقسیم می شود. سمت چپ این دکمه می تواند کار Backspace را انجام دهد و به ای ترتیب کاربران می توانند سه دکمه محبوب را با شصت دست چپ بزنند

۱۳۹۲/۵/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...