نسخه چاپی

عالیشاه: كار شاقی نكردم

امید عالیشاه می‌گوید در بازی پرسپولیس برابر ملوان كار شاقی نكرده و وظیفه معمولی یك مهاجم را انجام داده است.

به گزارش نما،مهاجم پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر ملوان در هفته‌ پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: فقط می‌توانم خدا را شکر کنم. دیشب بعد از این که ۱۰ نفره شدیم شرایطمان سخت شده بود، اما در بین دو نیمه دایی با ما صحبت کرد و حرف‌هایی زد که انگیزه ما را چند برابر کرد. همه بازیکنان هم در طول نیمه دوم دو، سه برابر دویدند.
وی ادامه داد: من معتقدم که در هر دو نیمه خوب بازی کردیم. جدا از این که خودم در پرسپولیس بازی می‌کنم این را می گویم. ما در نیمه اول هم خوب بازی کردیم، اما موقعیت ۱۰۰ درصد نتوانستیم ایجاد کنیم. با این حال در نیمه دوم آنقدر خوب بودیم که چند فرصت خیلی خوب داشتیم، اما فقط یکی از آنها به گل رفت. باز هم خدا را شکر که بازی را بردیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.
عالیشاه درباره صحبت دایی بین دو نیمه که به بازیکنان پرسپولیس که گفته بود " اگر بازی را نبردید به رختکن نیایید" گفت: دایی بعد از بازی با سایپا که باختیم تحت فشار بود و خودتان هم دیدید که در روزنامه‌ها چقدر روی او فشار آوردند. ضمن این که هواداران زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند و بد بود که آنها را خوشحال به خانه نفرستیم.
وی درباره عملکرد خوب خود در این بازی گفت: من کار شاقی نکردم و فقط یک ریباند را تبدیل به گل کردم. بالاخره وظیفه مهاجم هم همین است که اگر تک موقعیتی را به دست می‌آورد آن را به گل تبدیل کند.

مهاجم جوان پرسپولیس درباره اهداف خود در این تیم، گفت: تشخیص دایی بود که از هفته‌ پنجم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. اول از هر چیز دوست دارم که امسال با پرسپولیس قهرمان شوم و بعد به تیم ملی راه پیدا کنم. من تلاش خودم را می‌کنم و باقی ماجرا به صلاحدید کادر فنی بر می‌گردد.

وی افزود: قراردادم با پرسپولیس دو ساله است. یکی از اهداف بزرگ من هم حضور در جام جهانی به همراه تیم ملی است و دوست دارم اگر خدا خواست از پرسپولیس ترانسفر شوم و به یک لیگ خوب در اروپا بروم.

عالیشاه درباره این که پرسپولیس تا هفته‌ نهم از تهران خارج نمی‌شود، گفت: فرصت خوبی است برای ما که امتیاز بازی‌های خانگی را به دست بیاوریم. من مطمئنم که این موضوع با ادامه یافتن حمایت هواداران که دیشب واقعا سنگ تمام گذاشتند، دور از دسترس نخواهد بود.

وی درباره اعتراض هواداران ملوان به رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی پرسپولیسی‌ها، گفت: اصلا اتفاق خاصی نیفتاد و موضوعی نبود که بخواهیم بگوییم پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است. بعضی‌ها می‌خواهند از این مطلب سوء استفاده کنند و بهتر است که در فوتبال به فکر این چیزها نباشیم.

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...