نسخه چاپی

حداد عادل:روابط دولت و مجلس "بسیار بهتر" خواهد شد

رئیس فراكسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینكه ارتباط مجلس و دولت روحانی، بهتر از ۸سال گذشته می‌شود، گفت:‌ دولت با پشتوانه رأی اعتماد قوی مجلس در جهت حل مشكلات كشور گام بردارد.

به گزارش نما، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، برگزاری جلسات رأی اعتماد وزرای پیشنهادی در مجلس را مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، طولانی‌ترین، جدی‌ترین و منظم‌ترین جلسات در ۳۴ سال اخیر بود.

وی در مورد بالاتر بودن میزان رأی اعتماد مجلس به دولت روحانی در مقایسه با دولت‌های گذشته، افزود:‌ این مسئله به انتخاب دقیق رئیس‌جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی و توجه دقیق نمایندگان برمی‌گردد؛ به عبارت دیگر هر دو عامل موثر بود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه بنده به آینده روابط مجلس و دولت خوشبین هستم، افزود:‌ در کل تعامل و ارتباط مجلس و دولت یازدهم در قیاس با هشت سال گذشته بسیار بهتر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس، وی با اشاره به رأی اعتماد بالای نمایندگان مجلس به کابینه روحانی، تصریح کرد:‌ پیام این اقدام، حمایت و پشتیبانی مجلس از دولت یازدهم است و امیدوارم دولت با پشتوانه قوی در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد.

۱۳۹۲/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...