نسخه چاپی

نوري:

برای حفظ صدرنشینی راهی جز پیروزی در داربی نداریم

هافبك تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید برای حفظ صدرنشینی‌مان راهی جز شكست استقلال‌خوزستان نداریم.

به گزارش نما، مهدی نوری اظهار کرد: داربی همیشه سخت است ولی ما قصد داریم صدرنشینی خود را حفظ کنیم پس راهی جز شکست استقلال نداریم. امیدوارم همه تلاش کنند تا بتوانیم برنده این دیدار خانگی که مانند همه مسابقات سه امتیاز دارد، بشویم.

وی با بیان این‌که با حمایت بیشتر تماشاگران می‌توانیم بهتر نتیجه بگیریم، خاطرنشان‌کرد: از هواداران می‌خواهم برای دیدن مسابقات‌مان به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم که فقط آن‌ها را شاد کنیم.

نوری در ادامه درباره پیروزی یک بر صفر تمیش برابر راه‌آهن گفت: راه‌آهن تیم خوبی است و ما در دقایق ابتدایی بازی خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی در زدن ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم. به هر حال خدا را شکر که توانستیم برنده این دیدار باشیم و به نظرم این پیروزی خواسته و تلاش همه اعضای تیم بود.

وی ادامه داد: تیم ما بیشتر بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده و البته چند بازیکن جدید هم اضافه کرده‌ایم. به عقیده من هفته به هفته عملکرد تیم بهتر می‌شود و بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: فولاد قصد دارد جایگاهی که فصل قبل در لیگ برتر داشت را با عملکردی خوب، دوباره به دست بیاورد. با عملکردی که از تیم‌ها تا هفته پنجم دیده‌ام، معتقدم قهرمانی هم برای فولاد در دسترس است و می‌تواند به آن برسد.

وی در پایان با اشاره به مشکل نور ورزشگاه تختی اهواز و پایین بودن کیفیت توپ‌های لیگ برتر بیان کرد: در ورزشگاه تختی فقط یک سمت زمین نور است و این موضوع باعث می‌شود که ما دچار مشکل شویم. البته مشکل ما فقط نور ورزشگاه نیست و از نظر توپ هم مشکل داریم. این توپ‌ها از نظر کیفیت و رنگ پایین هستند.

۱۳۹۲/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...