نسخه چاپی

نخبگان مصری با ورود به میدان اجازه فرصت‌طلبی را از بیگانگان بگیرند

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد با اشاره به اینكه زیان‌دیدگان نابه‌سامانی‌های مصر مردم این كشور هستند، گفت: نخبگان علمی و دینی مصری با ورود به جریانات داخلی اجازه هرگونه فرصت‌طلبی بیگانگان را گرفته و در راستای تحقق منافع مردم مصر تلاش كنند.

به گزارش نما، امير محمد مسجدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه ورود گروه‌هاي افراطي به عرصه سياست موجب سوءاستفاده كشور‌هاي غربي مي‌شود اظهار داشت: به جاست که نخبگان علمي و ديني مصري با ورود به جريانات داخلي اجازه هرگونه فرصت‌طلبي بيگانگان را گرفته و در راستاي تحقق منافع مردم مصر تلاش کنند.

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد با اشاره به اينكه زيان‌ديدگان نابه‌ساماني‌هاي مصر مردم هستند، گفت: اختلافات اين چنيني تنها دامن زدن به حضور بيگانگان و کشته شدن مردم بي‌گناه در درگيري‌هاي ارتش و موافقان مرسي است.

مسجدي با تاکيد بر اينکه تجهيزات نظامي غرب آتش فتنه را در مصر شعله‌ورتر مي‌کند،‌ تصريح کرد: نتيجه تزريق سلاح به مصر تشديد جنگ داخلي و کشتار مردم مسلمان مصري است.

وي همچنين به مسائل اتفاق افتاده در سوريه اشاره کرد و گفت: توطئه‌هاي صورت گرفته در سوريه و تخريب مقبره بزرگان اسلام ابزاري است که معارضان از آن براي اختلاف افکني بين مردم سوريه و شيعه و سني استفاده مي‌کنند.

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد در پايان با تاکيد بر لزوم دخالت نخبگان علمي و ديني مصري در ناآرامي‌هاي مصر خاطر‌نشان كرد: مردم مصر بايد نسبت به وقايعي که در کشورشان اتفاق مي‌افتد آگاه باشند و اجازه ندهند تا دشمنان آتش اختلافات آنها را شعله‌ورتر کرده و از آن به نفع خود استفاده کنند، چرا که زيان ديدگان اين آشفتگي‌ها و ناآرامي‌ها تنها مردم مصر خواهند بود.

۱۳۹۲/۵/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...