نسخه چاپی

مطمئنم وزارت خارجه مذاكرات را به خوبی هدایت می‌كند/مذاكره برای مذاكره مورد پذیرش ما نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر مسئولیت مذاكرات به وزارت امور خارجه سپرده شود اطمینان دارم كه این وزارتخانه از قابلیت‌های لازم برخودار است و این كار را به خوبی هدایت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید عباس عراقچی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست مطبوعاتی که صبح امروز سه شنبه در وزارت خارجه برگزا شد، در پاسخ به سوالی درباره مشخص شدن تیم هسته‌ای برای ادامه مذاکرات گفت: هنوز منتظریم تا آقای روحانی مسئولیت پیگیری مذاکرات هسته‌ای، فرد مذاکره کننده و تیم آن را مشخص کند.

وی افزود: هرگاه که این موضوعات مشخص شد، گام بعدی تعیین زمان مذاکرات است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: اگر مسئولیت مذاکرات به وزارت امور خارجه سپرده شود اطمینان دارم که این وزارتخانه از قابلیت‌های لازم برخودار است و این کار را به خوبی هدایت می‌کند.

عراقچی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی اشتون و ظریف درباره مذاکره هسته‌ای گفت: وی در این گفت‌وگو اعلام آمادگی کرد که مذاکرات در کوتاهترین زمان از سر گرفته شود و آقای ظریف نیز متقابلاً ابراز علاقمندی و اعلام کرد که جمهوری اسلامی خواهان مذاکرات هدفمند و معطوف به نتیجه است.

وی یاد آور شد: تمایل نداریم وارد مذاکراتی شویم که هدف آن صرفاً مذاکره باشد و گفت‌وگو برای گفت‌وگو مورد پذیرش ما نیست، چراکه تمایل داریم مذاکرات هدفمند، معطوف به نتیجه و دارای چارچوب زمانی مشخص باشد.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...