نسخه چاپی

حكایت كابینه‌ای با بیشترین ریش پروفسوری

«توی دبیرستان نور حاج آقا مجتبای طهرانی، جایی كه ریش حسین الله‌كرم، مدل ریش ایده‌آل به حساب میومد، به ما می‌گفتن كه مدل دادن به ریش فرقی با شش تیغه كردن نداره.»

به گزارش نما به نقل از پارسینه، محمدرضا رجبی شکیب در صفحه شخصی خود نوشت: «برای من که بچه مدرسه علوی حساب میشم (البته از نوع اصلاح نژاد شده) از بچگی، ریش پروفسوری نماد مذهبیونی بود که می‌خواستند خودشونو متفاوت از جریان رایج نشون بدن. خیلی از معلم‌های مدرسه علوی که لازم نیست یادآوری کنم چه تفکری داشتن، ریششونو این طوری اصلاح می‌کردن.

توی دبیرستان نور حاج آقا مجتبای طهرانی، جایی که ریش حسین الله‌کرم، مدل ریش ایده‌آل به حساب میومد، به ما می‌گفتن که مدل دادن به ریش فرقی با شش تیغه کردن نداره. اونجا البته سوت زدن هم قبیح بود و عادت اصحاب لوط!

حالا این کابینه حسن روحانیه با بیشترین تعداد ریش‌های پروفسوری در طول تاریخ جمهوری اسلامی در هیات دولت. من شخصا خوشحالم و حس خوبی دارم. مخصوصا گل سرسبدشون دکتر ظریف. امیدوارم فشارهای سیاسی، باعث تغییر ظاهر چهره وزرای دولت یازدهم نشه. این تغییر اگه اتفاق بیفته شاید بی‌اهمیت به نظر بیاد اما به نظرم خیلی معناداره.»


۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...