نسخه چاپی

ضرب و شتم داور در لیگ فوتبال ایران!

هفته سوم از رقابت‌های لیگ نوجوانان درحالی روز سه‌شنبه برگزار شد كه داور بازی راه‌آهن سورینت با فرخی باقر شهر توسط سرمربی تیم میهمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، تیم فوتبال نوجوانان راه‌آهن سورینت در هفته سوم از رقابت‌های لیگ پایه عصر روز سه‌شنبه به مصاف تیم فرخی باقر شهر رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد که در جریان این بازی، داور مسابقه مضروب شد.

در طول این بازی سرمربی تیم فرخی باقرشهر احمد کارگر به دلیل برخورد بد با داور در دقیقه 30 از کنار زمین اخراج شد که پس از حدود 10 دقیقه مشاجره با داور زمین را ترک کرد اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم به دلیل توهین مستقیم احمد کارگر، کادر فنی و جمعی از تماشاچیان این تیم به داور بازی، داور تصمیم گرفت تا در دقیقه 65 سرمربی تیم حریف را از روی سکوهای ورزشگاه نیز اخراج کند.

در پی این درگیری‌ها پس از زدن سوت پایان بازی، کار به جای باریکتر کشیده شد و احمد کارگر سرمربی تیم حریف با حمله‌ور شدن به داور و مورد ضرب و شتم قرار دادن شدید وی اعتراض خود را اینگونه به داور بازی اعلام کرد و پس از درگیری با حراست دانشکده، با کمک دوستان خود از صحنه درگیری متواری شد.

گزارش این درگیری توسط سایت باشگاه را‌ه‌آهن سورینت منتشر شده است. همچنین در این خبر عرفان اطمینانی، محمدرضا حاجیوند و محمدرضا جعفری بازیکنانی اخطاری این بازی معرفی شده‌اند.

۱۳۹۲/۵/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...