نسخه چاپی

مرخصی زایمان 9 ماهه، به قوت خود باقی است

رییس كمیسیون اجتماعی مجلس در مورد برخی اظهارات در روزهای اخیر در مورد تغییر مصوبات مربوط به مرخصی زایمان، گفت: قرار نیست تغییری در این مورد اتفاق بیفتد.

به گزارش نما، عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اظهاراتی که در روزهای اخیر در مورد تغییر مصوبه مربوط به افزایش مرخصی زایمان برای خانم‌ها به 9 ماه و برای آقایان به دو هفته شنیده شده است، گفت: قانون مرخصی زایمان ابلاغ شده و به نظر نمی‌رسد تغییراتی در آن ایجاد شود.

نماینده شیروان با اشاره به اینکه برخی مصوبات دولت گذشته توسط دولت جدید لغو شده است، گفت: با این وجود نباید این تصور به وجود آید که هر مصوبه‌ای که توسط دولت قبلی ابلاغ شده قرار است لغو شود، برخی از مصوبات نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد.

رییس کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه اگر قانون افزایش مرخصی زایمان ابلاغ شده باشد به هیچ عنوان قابل تغییر نیست، گفت: به نظر نمی‌رسد آقای روحانی هم تصمیمی برای دستکاری مصوبه افزایش یا کاهش مرخصی زایمان داشته باشد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه قوه مجریه اختیارات اجرایی خودش را درمورد مصوبه افزایش مرخصی زایمان از 6 به 9 ماه دارد، گفت: به نظر نمی‌رسد اراده‌ای برای تغییر این مصوبه وجود داشته باشد.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...