نسخه چاپی

داماد احمدی‌نژاد: با روحانی همكاری می‌كنم

دبیر سابق شورای مشاوران ضمن اعلام احیای شورای مشاوران رئیس‌جمهور در دولت یازدهم از احتمال انتصاب خود به عنوان دبیر این شورا خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، احیای شورای مشاوران رئیس‌جمهور در دولت یازدهم قوت گرفت.

مهدی خورشیدی دبیر سابق شورای مشاوران رئیس‌جمهور در این زمینه با حسن روحانی رئیس‌جمهوری دیدار و گفت‌و‌گو داشته است. ‌

احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان با هدف باز کردن دایره بسته مدیریت دولتی و ایجاد پلی برای ورود جوانان به سیستم اجرایی کشور، گروه مشاوران جوان را پس از تشکیل دولت نهم ایجاد کرد.

در همین زمینه مهدی خورشیدی دبیر سابق شورای مشاوران رئیس‌جمهور با بیان اینکه «دبیرخانه» شورای مشاوران رئیس‌جمهور در دولت دهم شکل گرفت، اظهار داشت: خلأ همه دولت‌ها عدم وجود کار کارشناسی در مجموعه مشاوران رئیس‌جمهور بود که به آنها نگاه تشریفاتی می‌شد،‌بنابراین دبیرخانه‌ای برای پشتوانه فکری و کارشناسی مشاورین شکل گرفت.

خورشیدی با بیان اینکه گروه‌های کارشناسی و جایگاه پرسنلی ‌این شورا معلوم است، با اشاره به دیدارش با روحانی در خصوص حضور در سمت دبیری گروه مشاوران رئیس‌جمهور یازدهم گفت: انشاالله هرطور که خود آقای روحانی تصمیم بگیرد،‌ کار پیش می‌رود.

وی درباره نظر ایجابی روحانی به احیای گروه مشاوران ادامه داد: باید اجازه دهیم زمان بگذرد،‌ دبیرخانه بعد رفتن بنده فعال بود و فکر می‌کنم این دبیرخانه در آینده فعال‌تر و کارهای کارشناسی در آن جدی‌تر پیگیری شود؛ مشاور عالی یا مسئول آن نیز مشخص خواهد شد.

دبیر سابق شورای مشاوران رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا با آقای ترکان در زمینه مسئولیت این شورا صحبت شده است اظهار داشت:‌ من این موضوع را از کسانی که در نهاد بوده‌اند، شنیدم.

وی درباره دبیری خود برای این شورا نیز خاطرنشان کرد: تجربه‌ام ابتدا در این حیطه بود و من در این زمینه کار کرده بودم و فکر می کنم این ایده ها در دولت روحانی محقق می‌شود.

خورشیدی درباره اهم سرفصل‌های برنامه‌ای خود تصریح کرد: برخی طرح‌ها را از قبل در ذهن دارم اما بیشتر رویکرد اقتصادی و بازار مطرح است.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...