نسخه چاپی

فضاسازی‌ها در رای اعتماد مجلس به ۳ وزیر باقی‌مانده تاثیری ندارد

عضو شورای مركزی فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت: فتنه خط قرمز نمایندگان مجلس است كه در بررسی صلاحیت وزرای باقی‌مانده به این نكته مهم توجه خواهد شد.

به گزارش نما، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به معیارها و شاخص‌های نمایندگان در دادن رای اعتماد به کابینه یازدهم، اظهار داشت: مجلس برای دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی معیارهایی دارد که این معیارها چه در معرفی اول کابینه و چه در معرفی‌ وزرای باقی‌مانده تفاوتی نمی‌کند و در بررسی صلاحیت 3 وزیر باقی‌مانده هم معیارهای سابق باقی است.

وی ادامه داد: فشارها و تهدیدات تاثیری روی تصمیمات مجلس نخواهد داشت و معیارهای مجلس دچار تغییر نمی‌شوند، لذا نمایندگان مجلس براساس شاخص‌ها، انتخابی دقیق خواهند داشت و هر اقدامی که انجام می‌دهند به نفع دولت و شخص رئیس‌جمهور خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به فضاسازی برخی رسانه‌ها و سیاسی خواندن اقدام مجلس در ندادن رای اعتماد به 3 وزیر پیشنهادی تصریح کرد: مجلس از این فضاسازی‌ها تاثیری نمی‌گیرد و طبق همان روش گذشته خود در بررسی صلاحیت وزرا که براساس قانون اساسی است، عمل خواهد کرد.

جوکار با تاکید براینکه با فشار برروی مجلس چیزی تغییر نمی‌کند، گفت: فتنه خط قرمز نمایندگان مجلس است، لذا مجلس در بررسی وزرای باقی‌مانده به این نکته مهم توجه خواهد کرد.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...