نسخه چاپی

ابوترابی: روحانی در صحبت هایش درباره وزرا شفاف سازی كاملی كرد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینكه نگاه مجلس به كابینه نگاهی سیاسی نبود گفت: به نظرم معدل وزرای پیشنهادی دكتر روحانی قابل قبول بود و مجلس هم به مسوولیت خود عمل كرد.


به گزارش نما - ایسنا نوشت:
محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه چهاردهمین اجلاس سراسری اساتید بسیجی در جمع خبرنگاران گفت: جناب آقای دکتر روحانی در صحبت‌هایشان نسبت به وزرا شفاف‌سازی کامل کردند و وزرای پیشنهادی هم بر صحت انتخابات 88 و عدم تقلب در آن تاکید داشتند.

وی با یادآوری اینکه در کابینه‌های پیشنهادی روسای جمهور قبل هم دو یا سه وزیر معمولا رای نمی‌آوردند، خاطرنشان کرد: مجلس در فرآیند اخذ رای اعتماد در این دوره بالاترین میزان تعامل را با دولت داشت و این امر کاملا مشهود است.

ابوترابی‌فرد عنوان کرد: مجلس وزرای پیشنهادی را مورد بررسی قرار داد و در نهایت به اکثریت آنان رای اعتماد داد و برخی از این افراد از رای بسیار بالایی برخوردار بودند.

وی تصریح کرد: مجلس مصمم است که در عرصه فرهنگی شاهد حضور وزرایی باشد که در کنار بالاترین ظرفیت اجرایی و مدیریتی از انگیزه بالای خدمت برخوردار باشند و دارای پشتوانه علمی و نگاه کارشناسی نسبت به آموزه‌های دینی و معارف اسلامی باشند.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...