نسخه چاپی

تحریم‌ها را درحج امسال دور زدیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امروز بر خلاف خواست دشمنان، حج و دیگر سفرهای زیارتی پرشورتر از سال‌های گذشته انجام شده و به صراحت می‌توان گفت كه ما تحریم‌ها را دور زده‌ایم.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت الاسلام سیداحمد موسوی گفت: اگر چه نوسانات ارزی سبب افزایش قیمت سفر حج شده است اما ما به همان میزان کیفیت خدمات را ارتقاء داده‌ایم و این تفاوت را در ملاقات با حجاج دیگر در عربستان متوجه می‌شوید.

حجت الاسلام موسوی با اشاره بر اعزام 64 هزار نفر به حج امسال گفت: برای اینکه امکانات رفاهی حجاج از لحاظ بهداشت و درمان، تغذیه، محل اقامت، اسکان و دیگر موارد در بهترین حالت ممکن باشد نهایت تلاشمان را کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام از افزایش تحریم‌ها بهره‌ای نبرده‌اند، گفت: دشمنان با خود گمان می‌کردند که با افزایش تحریم‌ها و قرار دادن مردم در تنگنا، سبب نارضایتی ملت و ایجاد فاصله میان آنان با مسئولان خواهند شد، همچنین آنها می‌خواستند با اعمال تحریم‌ها سفرهای زیارتی از جمله حج و عتبات عالیات را کاهش دهند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور از تسویه حساب کامل سازمان حج و زیارت با شرکت‌های زیارتی و دیگر شرکت‌های مرتبط در عربستان و عراق خبر داد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره بر فشارهای اقتصادی دشمنان تصریح کرد: ما امسال با وجود تحریم‌ها و نوسانات ارزی موفق شدیم تمامی این حساب‌ها را تسویه کنیم.

وی گفت: امروز بر خلاف خواست دشمنان، حج و دیگر سفرهای زیارتی پر شورتر از سال‌های گذشته انجام شده و به صراحت می‌توان گفت: ما تحریم‌ها را دور زده‌ایم.

۱۳۹۲/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...