نسخه چاپی

اعتراض كنم بگم‌بگم‌ها شروع مي‌شود

قلعه‌نویی: با این لباس‌ها در تایلند به مشكل می‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر با این لباس‌ها به تایلند برویم قطعاً به مشكل می‌خوریم لباس‌ها و توپ مشكل دارد من همیشه اعتقاد دارم...

به گزارش نما، امیر قلعه نویی در خصوص موضوع حضور برخی از شخصیت‌ها در ورزشگاه آزادی از جمله رویانیان مدیرعامل پرسپولیس گفت: کار رویانیان خیلی قشنگ بود و از ایشان به شخصه تشکر می‌کنم و امیدوارم در دولت تدبیر و امید، امیدهای همه زنده شود. همچنین از پرسپولیسی‌ها عزیز که امروز به استادیوم آمدند و تیم را تشویق کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: شروع بسیار خوبی در این بازی داشتیم و زود به گل رسیدیم اگر فرهاد دقت بیشتری می‌کرد و روی یک صحنه می‌توانست گل دوم را بزند شرایط ما بهتر می‌شد. در نیمه دوم خوب نبودیم و یکی از علت‌های آن این است که در بازی قبلی در چمن مصنوعی بازی کردیم.تیم ما در 50 متر رو به جلو مشکل دارد از نظر بدنی بازیکنان عقب هستند و تعویض‌های ما جواب نداد و از آرش برهانی و برخی از بازیکنان تیم به هیچ عنوان راضی نیستم اما باید همینجا تشکل ویژه‌ای از سیدمهدی رحمتی داشته باشم که در چند موقعیت توپ ها را مهار کرد.

وی در خصوص وضعیت مصدومان استقلال اضافه کرد:‌ آنچه که هست ما باید به این استقلال فکر کنیم گوران به مرور آماده می‌شود و جمشیدیان هم به زودی به ترکیب اضافه می‌شود. ما در این مدت خوب بدنسازی نداشتیم و برای این بازی هم که دیدید سه مصدوم داشتیم. ساموئل، جمشیدیان و آندرانیک تیموریان، در بازی برگشت به گونه‌ای بازی کنیم تا این مشکل برطرف شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود فرهاد مجیدی برای نیمه دوم خوب است اظهار داشت:‌ اینجا دو بحث داریم در بازی‌های آسیایی فرهاد مجیدی نشان داده توان بیشتر از 40 دقیقه بازی کردن را دارد اما در این بازی موقعیت چندانی نصیب او نشد. در بحث دوم در خصوص خط هافبک تیم ما بود که امروز هیچ بازی‌سازی نکردیم.

قلعه‌نویی در خصوص دیدار با هاشمی رفسنجانی و برخی مسائلی که در خصوص این دیدار پیش آمد، گفت: مگر دیدار با هاشمی برای کسی مشکل به وجود می‌آورد؟ ما در این دیدار در خصوص مسائل مختلف صحبت کردیم و اصل صحبت‌مان این بود که حق مردم را بگیرد. مثلی است که می‌گوید حق را بگیر اگر همه علیه او بشورند. در مورد لباس هم چنین چیزی بود و من از حق بچه‌ها دفاع کردم. راجع‌به استادیوم آزادی و دریاچه ارومیه کی صحبت کرد؟ من بودم دیگر، آیا آنجا هم منافع من بود؟ آیا من پارسال درخصوص توپ صحبت کردم؟ اگر با این لباس‌ها به تایلند برویم قطعاً به مشکل می‌خوریم لباس‌ها و توپ مشکل دارد من همیشه اعتقاد دارم ایرانی‌ها باید بهترین امکانات دنیا را داشته باشند کشور ما ثروت فراوانی دارد.

قلعه‌نویی در ادامه گفت:‌ ما در گذشته لیگی به نام تخت‌جشمید داشتیم که الگوبرداری از بوندس لیگا بود. اگر اعتراض بکنم خیلی مسائل و بگم‌بگم‌ها شروع می‌شود و بحث از مافیا می‌کنند اینکه ایرانی عزت داشته باشد بد است؟ اما وقتی زمین و لباس و توپ خراب است من نباید صحبتی بکنم؟ من اولین حرفی که به هاشمی زدم این بود که مردم گرسنه‌اند. نگرانی من این است و با زدن این حرف‌ها می‌خواستم حداقل به عنوان ایرانی وقتی شب می‌خوابم بدانم که حرفم را زده‌ام. خدا کند یکسری از این آدم‌ها فقط از ما بد بگویند این برای من افتخار است.

وی در مورد مسائل پیش آمده بین وی و فتح‌الله‌زاده گفت: برخی مسائل درون خانوادگی بود آقای فتح‌الله‌زاده یک ربع در رختکن بود، من و فتح‌الله‌زاده و مجموعه باشگاه در تلاشیم تا به استقلال کمک کنیم حال باید جایی که نیاز است حمایت کنیم. انتظارم من از فتح‌الله‌زاده این بود.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: گله از سازمان لیگ هم دارم. ببنید بازی‌های پرسپولیس را جمعه به جمعه برگزار می‌کنند و بین بازی‌های دو تیم فاصله زمانی است. ما گفتیم که بازی‌های ما را هم با اختلاف زمانی برگزار کنند و عدالت را در مورد ما هم اجرا کنند. اخیراً شنیدم مدیرعامل راه‌آهن گفته بازی با استقلال را به هیچ عنوان عقب نمی‌اندازیم مشخص است که نگاهش ملی نیست. انتظار دارم فتح الله‌زاده وقتی این مسائل را می‌بیند حمایت کند. در همه جا به سرمربی تیم عمود خیمه می‌گویند و کل اعضای تیم هر مشکلی داشته باشند باید به سرمربی مراجعه کنند. امسال هم همه بچه‌ها از من انتظار داشتند و برای مشکلات به من مراجعه کنند اما دوبار که حرف زدیم هزار حرف درست شد.

قلعه نویی در پایان در خصوص بحث تمجید وی از مصطفوی و بحثی که در رسانه‌ها اشاره شده که ممکن است این تمجید موجب ناراحتی مدیرعامل استقلال هم شده، گفت: فکر نمی‌کنم فتح‌الله‌زاده چنین روحیه‌ای داشته باشد، البته این را باید بگویم مصطفوی جزو نوادر فوتبال ایران است در پرسپولیس و استقلال بازی کرده کاپیتان تیم ملی بوده و رئیس و دبیر فدراسیون بوده است نمی‌دانم وقتی از مصطفوی تعریف می‌کنم چرا صفایی‌ فراهانی موضع می‌گیرد؟! مطمئن باشید فتح‌الله‌زاده چنین اخلاقی ندارد چون من حرف حق را زدم و این برای من افتخار است. من حرف از منافع مردم را می‌زنم و می‌توانستم خیلی از مشکلات زمین و مسکن مردم را مثل خیلی‌ها نگویم.

۱۳۹۲/۵/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...