نسخه چاپی

بحران در رأس مدیریت كیش

هفته‌هاست كه كسی نمی‌داند چرا مدیر عامل سازمان منطقه كیش كمتر در این جزیره دیده می‌شود و بر اساس شنیده‌ها مدیریت كلان كیش با بحران خود ساخته دست و پنجه نرم می‌كند.

به گزارش نما، فارس نوشت:

این روزها اوضاع سازمان منطقه آزاد کیش با شرایط طبیعی فاصله گرفته و مدت‌هاست که دیگر هیچ خبر رسمی از مدیر عامل این سازمان شنیده و یا نقل قول نمی‌شود و این در حالی است که با نگاهی به آرشیو خبرهای مرتبط با این جزیره مرجانی همواره نامی از سکاندار این سازمان به میان می‌آمد.

حضور مستمر علیرضا عامری در پایتخت این شائبه را به وجود آورده است که وی برای پاسخ‌گویی به اتهامات وارده درباره برخی ساخت و سازها و همچنین واگذاری غیرقانونی شمار زیادی قطعه زمین این جزیره راهی سازمان بازرسی کل کشور شده تا از خود دفاع کند.

قیمت خرید زمین در جزیره کیش طی 2 سال اخیر با جهشی خیره کننده مواجه شده است به طور مثال می‌توان به منطقه‌ای تازه ساخت و جدید به نام "نوبنیاد" اشاره کرد که قیمت هر متر واحد مسکونی از 18 میلیون ریال در 2 سال گذشته به 38 میلیون ریال افزایش یافته است.

افزایش بهای مسکن در جزیره کیش و تعیین نرخ آن همواره پر ابهام بوده و تاکنون هیچ مقام مسئولی درباره دلایل این افزایش چشمگیر را اظهار نظری بیان نکرده است تا مشخص شود بر اساس چه ضابطه‌ای این نرخ صعودی شده است.

سومین سال حضور این مدیر عامل در راس هرم مدیریت کیش با ابهامی درباره برگزار نکردن مراسم روز خبرنگار و در واقع عدم برگزاری گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید "محمود صارمی" مقارن شد و این در شرایطی رخ داد که طی 2 سال گذشته مراسم روز خبرنگار با شکوهی خاص و سخنرانی علیرضا عامری و تاکید وی بر برگزاری باشکوه‌تر در سال‌های پیش رو، همراه شده بود.

شنیده می‌شود که سازمان بازرسی کل کشور با تحقیق درباره چگونگی واگذاری زمین در منطقه فاز F دستور توقف و باز پس گیری موارد معامله شده به افراد را صادر کرده است و خرید و فروش زمین در این منطقه را برای مشاوران املاک کیش ممنوع اعلام کرده است.

۱۳۹۲/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...