نسخه چاپی

پروین و رویانیان نشان دادند پهلوانند

مدافع بلندقامت آبی پوشان این روزها با جدیت بیشتری تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می كند تا بتواند در اردوگاه استقلال جایگاه مستحكمی برای خود با نظر سرمربی دست و پا كند

با حنیف عمران زاده در آستانه جدال تیمش مقابل راه آهن گپی کوتاه زده ایم :
بازی با بوریرام خوب نبود قبول داری ؟
این بازی یک نشانه خوبی داشت و آن هم این که همه دیدند چه تیم قدری به جدال استقلال آمده و خبری از تیم دست و پا بسته و با شانس بالا آمده که برخی رسانه ها ساخته بودند نیست ، ما در این بازی یک گل در دقایق ابتدایی زدیم و یک موقعیت خوب دیگرمان به گل تبدیل نشد . در ادامه هم بازی کمی به گره برخورد کرد و بچه ها هم خسته شدند ، در نیمه دوم هم بازی به همین منوال پیش و رفت و البته من خوشحالم که توانستیم در نهایت این بازی حساس و سرنوشت ساز را ببریم و دل هواداران مان را شاد کنیم.
استقلال تا موعد بازی برگشت فرصت خوبی دارد ، اما در این بین یکی اردوی تدارکاتی تیم‌ملی و دیگری فشردگی بازی های لیگ است که می تواند برای استقلال دردسر ایجاد کند ، این دو مورد را چطور می بینی؟
صد در صد این دو مانع بزرگ می تواند برای ما دردسر ایجاد کند ، چرا که ما هم بدنسازی به موقعی نداشتیم و بچه ها آمادگی مطلوب خود را ندارند و هم بازیکنان ما در این مدت در اردو های تیم ملی حضور داشتند ، به هر حال از ابتدای بازی های لیگ که فشرده بازی کردیم و اگر بنا باشد در ادامه هم همین منوال را داشته باشیم برای استقلال دردسر ایجاد می شود ، به هر حال من امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشند و استقلال را هم به عنوان نماینده ایران حمایت کنند تا بتوانیم هم از عنوان استقلال و هم از نام ایران دفاع کنیم .
بازی با راه آهن هم که در پیش است.
اول اینکه باید بگویم که راه آهن مربی خیلی خوب و کاربلدی دارد و از بازیکان خوب و با انگیزه ای بهره می برد ، در ثانی برای ما راه آهن یا هر تیم دیگری فرق نمی کند چرا که هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی است و باید از همین ابتدا امتیازات مان را جمع کنیم تا در اخر فصل به لحاظ امتیازی دچار دردسر و مشکل نشویم.
علی پروین و رویانیان از پرسپولیسی هایی بودند که از استقلال در مقابل بوریرام حمایت کرده و به ورزشگاه آمدند ، این رفتار پرسپولیسی ها را چطور می بینی؟
این هم از منش پهلوانی علی آقا و آقای رویانیان است که بازی استقلال را به دید بازی رنگی نگاه نکردند و با بزرگمنشی از استقلال به عنوان نماینده ایران حمایت کردند ، من به نوبه خودم دست این عزیزان و سایر پرسپولیسی ها را به گرمی می فشارم و امیدوارم بتوانیم در نهایت با راهیابی به فینال آسیا پاسخ محبت این عزیزان را بدهیم .

سایت گل

۱۳۹۲/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...