نسخه چاپی

تمام گلایه قلعه‌نویی!

سرمربی استقلال می‌گوید به تیمش در بازی‌های آسیایی گفته می‌شده استقلال ایران اما در برنامه‌ریزی استقلال ایران نبودیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سرمربی استقلال می‌گوید به تیمش در بازی‌های آسیایی گفته می‌شده استقلال ایران اما در برنامه‌ریزی استقلال ایران نبودیم.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن درباره این دیدار گفت: ابتدا می‌خواهم از هواداران که روزی باشکوه را در برابر نماینده تایلند رقم زدند تشکر کنم. از این وحدت ملی همه لذت بردیم اما درباره دیدار استقلال و راه آهن باید بگویم حسن اول راه آهنی‌ها مربی باهوش آن‌ها آقای ابراهیم‌زاده است. او مربی کاربلد است و تیم‌هایش همواره بازی بسیار خوبی را از خودشان به نمایش می‌گذارند. بازی برابر آن‌ها سخت است و ما کاری دشوار پیش رو داریم. مسئله دیگر این است که ما بدنسازی چندان خوبی نداشته‌ایم. ملی‌پوشان ما زود مصدوم می‌شوند و می‌بینید تیموریان و بیک‌زاده در حال حاضر هم مصدوم هستند. برنامه‌ریزی لیگ را هم که می‌بینید ای کاش دیدار ما را دوشنبه برگزار می‌کردند و بازی برابر استقلال خوزستان را هم جمعه می‌انداختند. به هر حال ما تابع قانونیم و باید از آن تمکین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که مهدی تاج از محق بودن استقلال در این ماجرا بیان کرد: ما همیشه گفته‌ایم تابع قانونیم اما چه بهتر با نگاه ملی برنامه‌ریزی می‌شد. شاید به تیم ما فشار بیاید به هر حال بازیکنان ما در حال بازی کردن هستند. ما الان به این دیدار‌ها مثل یک تورنمنتی نگاه می‌کنیم که بازی دومش را می‌خواهیم انجام دهیم. امیدوارم برای سایر نماینده‌های ایران در آسیا به این شکل برنامه‌ریزی نشود. به ما می‌گفتند استقلال ایران اما در برنامه‌ریزی استقلال ایران نبودیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا چه کسانی هستند بیان کرد: بیک‌زاده و تیموریان وضعیت‌شان مشخص نیست. جمشیدیان هم که قطعا به این دیدار نمی‌رسد. سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا تعطیلات 10 – 12 روزه لیگ که بعد از بازی آن‌ها برابر استقلال خوزستان آغاز می‌شود تیمش را آماده کند گفت: امیدواریم در آن 10 – 12 روز بدن‌های بازیکنان را آماده‌تر کنیم تا برابر بوریرام به مشکل نخورند. ما نیاز به استراحت و بدنسازی داریم و من از آقای کی‌روش خواهش کرده‌ام و با آقای نمازی هم صحبت کرده‌ام که از بازیکنان ما استفاده نکنند. اگر این اتفاق بیفتد فرصت خوبی برای ما می‌شود تا در بازی با بوریرام عملکرد بهتری داشته باشیم. خودتان می‌دانید بازیکنی مثل تیموریان با بازیکنان دیگر هماهنگ نیست و تا به میدان می‌رود مصدوم می‌شود. این تعطیلات فرصت خوبی است برای هماهنگی بیشترمان.

۱۳۹۲/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...