نسخه چاپی

خط و نشان سركرده گروه النصره برای سوریه

سركرده گروه تروریستی «النصره» در تكرار ادعاهای همپیمانان خود تهدید كرد، انتقام حمله شیمایی نیروهای دولتی سوریه به غوطه را خواهد گرفت.‬

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در حالیکه جنگ روانی غرب بویژه آمریکا علیه دولت و ملت سوریه تشدید شده است، «ابو محمد الجولانی» سرکرده جبهه النصره در سوریه نیز تهدید کرده، از نیروهای دولتی سوریه به دلیل (گزارش های ادعایی) حمله شیمیایی به غوطه انتقام خواهد گرفت.


در فایل صوتی منتسب به جولانی وی همچنین تهدید کرده است، به یک روستای علوی نشین سوریه که جمعیت آن به اندازه تعداد موشک های شلیک شده به غوطه است، حمله خواهد کرد. سرکرده این گروهک تروریستی که در سایه حمایت های علنی رژیم های عربی قدرت بیشتری نسبت به دیگر معارضان سوری دارد، گفته است:« روستای علوی نشین را با هزار موشک هدف خواهد گرفت؛ زیرا خون اهل تسنن بی‌ارزش نیست.»


وی که به نام روستا اشاره ای نکرده است، ادعا کرده است که بر اساس دستور شرعی، باید مقابله به مثل کنیم. الجولانی در ادامه لفاظی های خود مدعی شده است «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه با چراغ سبز جامعه جهانی، غوطه را بمباران شیمیایی کرد.
معارضان مسلح سوریه، روز چهارشنبه، مدعی شدند نیروهای دولتی سوریه علیه غیرنظامیان در غوطه شرقی در حومه دمشق، از تسلیحات شیمیایی استفاده کردند. اما مقام های سوری این موضوع را رد کردند.

۱۳۹۲/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...