نسخه چاپی

اختلالات همراه اول و سوءاستفاده یك سایت

یك سایت زنجیره‌ای به ظاهر حامی دولت با انتشار یادداشتی، سعی كرد وزیر ارتباطات تازه به وزارت رسیده را در مقابل نهاد‌های نظامی قرار دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، چند هفته قبل بود که یادداشتی نوشتیم و خطر رویش قارچ گونه سایتهای زنجیرداری را گوشزد کردیم. سایتهایی که با سوء استفاده از شعارهای دولت آقای روحانی سعی دارند تا خود را حامی این دولت نشان دهند. اینکه آقای روحانی و حلقه نزدیک وی چقدر این سایتهای زنجیره ای را تائید می کنند یا نه در آینده معلوم خواهد شد اما اکنون و در اولین ماه از آغاز به کار دولت از سایتهای زنجیره ای که با یکی از شعارهای آقای روحانی راه اندازی و به ظاهر از دولت نیز حمایت می کند در یادداشتی مغرضانه، خارج از اعتدال و دقیقاً افراطی، وزیری را که کمتر از یک هفته است از مجلس رای اعتماد گرفته و چند روزی است معارفه شده است را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریک می کند و در عین حال با تشویش اذهان عمومی سعی می کند به سیاه نمایی علیه یکی از نهادهایی بپردازد که امروز در سازندگی کشور نقش موثری را ایفا می کند.

این سایت زنجیره ای حامی دولت در گزارشی تحت عنوان «آقای وزیر در راه هفت خان سپاه» سعی دارد وزیر ارتباطات تازه به وزارت رسیده را در مقابل سپاه قرار دهد و در عین حال اختلالات پیامکی درون شبکه همراه اول را به گردن سپاه بیندازد این درصورتی است که از نکات فنی مخابراتی کمترین اطلاعی ندارد و بعد با زیر سوال بردن کارآیی سپاه سعی دارد تا وزیر را تحریک نماید تا او را در مقابل مردم و رسانه ها قرار دهد.

این سایت با ادعای نارضایتی مردم و رسانه ها در طول هفته و با سیاه نمایی و بزرگنمایی سعی دارد مشکلات موجود در مخابرات و به خصوص همراه اول را به گردن سپاه بیندازد.

حال با این تفاسیر در یادداشتی نیم بند باید دید این سایت زنجیره ای محترم با چه انگیزه ای و با چه اطلاعاتی دست به این فضاسازی و تخریب زده است. چه کسی یا کسانی آنان را به این تحلیل رسانده اند.

با نگاهی اجمالی باید گفت تا این دوستان بدانند که این فضاسازی ها کمکی به حل مشکلات موجود نمی کند. دولتی که شما سنگ آن را به ظاهر به سینه می زنید و البته همگی آرزوی توفیق آن را داریم اگر بخواهد با روش شما آن هم در ماه اول مشکلات را به گردن دیگران بیندازد، شانه خالی کند و با سیاه نمایی و بزرگنمایی از زیر باز مسئولیت شانه خالی کند کلاه مردم پس معرکه است. دوستان زنجیره ای! بهتر است کار دولت را سخت نکنید این روش به نا کجا آباد می انجامد.

دوستان زنجیره ای، مردم، رسانه و مسئولین را نسبت به هم تحریک نکنید بیایید کمک کنید مشکلات حل شود مگر معیشت مردم شعار اول دولت محترم نیست پس شما چه می کنید؟ اینکه سپاه در اموری وارد شده و یا مشکلی وجود دارد مسئله ما نیست. مسئله ما این است که حل مشکلات با روش شما حل نمی شود چه بسا امروز سپاه در سازندگی کشور نقش مهمی دارد و بی انصافی درباره آن جایی در شعار اعتدال و تدبیر آقای روحانی ندارد و کلام آخر آنکه قبلاً هم گفتیم و باز می گوییم بعضی ها با شعار های دولت آقای روحانی مشغول جولان و سوء استفاده اند حال اگر آقای روحانی و حلقه نزدیکشان که بسیاری‌شان امنیتی یا رسانه ای هستند نگران نیستند ما نگرانیم، نگرانیم مشکلات سالهای پس از 76 که با روزنامه های زنجیره ای شکل گرفت امروز با سایتهای زنجیره ای تداوم یابد این هم نمونه اش!

۱۳۹۲/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...