نسخه چاپی

هاشمی بیشترین رأی را دارد

عضو شورای شهرتهران از آغاز بررسی برنامه‌های شش كاندیدای اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران از روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش نما، احمد مسجدجامعی در گفتگو با خبرآنلاین، با اشاره به روند طی شده از سوی منتخبان اصلاح‌طلب مردم در شورای شهر چهارم برای رسیدن به گزینه نهایی برای شهرداری تهران، گفت: در این مدت، نام افراد متعددی که هر یک از شایستگی‌ها، تخصص‌ها و توانمندی‌های قابل توجهی برخوردار بودند برای اداره شهر تهران مطرح شد و فراکسیون اصلاح‌طلبان شورا برای رسیدن به بهترین انتخاب، جلسات متعددی را در خصوص شهردار آینده تهران برگزار کرده است.

او گفت: در این جلسات توانمندی‌های هر یک از این افراد مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با رای‌گیری که چهارشنبه گذشته انجام شد، این فراکسیون به شش کاندیدا رسید که در این میان محسن هاشمی بیشترین رای را کسب کرد.

به گفته مسجدجامعی اسامی این شش نفر شامل محسن هاشمی، صفدر حسینی، معصومه ابتکار، محسن مهرعلیزاده، مصطفی سلیمی و اصغرنصیری است: آنها باید تا فردا برنامه‌های خود برای شهرداری تهران را به فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای چهارم تحویل دهند.

او گفت: فردا و بلافاصله بعد از تحویل برنامه‌ها، بررسی این برنامه‌ها در کمیته‌های تخصصی آغاز می‌شود و بدین ترتیب گزینه‌های نهایی اصلاح‌طلبان برای اداره شهر تهران بعد از این بررسی‌ها و در نظرگرفتن ملاک‌های دیگر به زودی مشخص و اعلام می‌شود.

۱۳۹۲/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...