نسخه چاپی

اشتباه بزرگ مجلس در معرفی توفیقی

عضو كمیسیون آموزش مجلس با بیان اینكه سوابق جعفر میلی‌منفرد از توفیقی بهتر بود، معرفی توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم را یك اشتباه بزرگ و یك خطر دانست.

به گزارش نما، عطاءالله سلطانی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت، اظهار داشت: در این جلسه پیرامون آقای فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش بحثی نشد و قرار است عملکرد وی به صورت جدی در جلسات آینده بررسی شود.

وی به بررسی کارنامه و عملکرد جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه دفاعی از توفیقی نشد؛ البته باید در جلسه‌ای با وی مباحث نمایندگان مطرح شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جعفر میلی‌منفرد وزیر پیشنهادی علوم که از مجلس رای اعتماد نگرفت، وضعش از جعفر توفیقی بهتر بود، تصریح کرد: معرفی آقای توفیقی به مجلس یک اشتباه بزرگ و یک خطر است.

سلطانی اضافه کرد: مشورتی که به آقای روحانی در این زمینه می‌دهند، جانبدارانه است و اگر واقعیت‌ها را به وی بگویند تصمیم مطلوب‌تری اتخاذ خواهد کرد.

وی همچنین گفت: وزارت علوم، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش وزارتخانه‌هایی هستند که با جوانان سر و کار دارند و به نظر می‌آید اتخاذ جهت‌گیری‌های یکسان درباره این وزارتخانه‌ها با نوعی برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه فتنه برای نمایندگان یک شاخص است، اظهار داشت:‌ درست است نظام بزرگواری کرده و با فتنه‌گران برخوردی نکرده است اما نمایندگان در احراز صلاحیت برای وزارتخانه‌ها این موضوع را مدنظر قرار می‌دهند زیرا افراد فعال در فتنه و حامیان آنها در مواقع خطر کشور را تنها می‌گذارند.

سلطانی با اشاره به اظهارات جعفر توفیقی که به تازگی فیلم آن از سوی رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: آقای توفیقی حرف نگفته نگذاشت و این جای تاسف دارد.

۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...