نسخه چاپی

لاهوتی خبرداد:طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه همچنان در دستور كار مجلس

عضو فراكسیون گردشگری مجلس، با بیان اینكه طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه همچنان در دستور كار نمایندگان درخواست‌كننده است، گفت: این طرح منتفی نشده و درحال حاضر منتظر مشخص شدن فوریت آن برای قرار گرفتن در دستور كار مجلس هستیم.

به گزارش نما، مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه، افزود: این طرح برای نمایندگان به چاپ رسیده است اما با توجه به انتخاب رئیس جمهور و تغییرات در کابینه، این موضوع با کمی کندی پیش رفت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر باید در انتظار نوبت بررسی این طرح باشیم تا به زودی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید براینکه طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه هنوز به قوت خود باقی است، تصریح کرد: این طرح منتفی نشده و همچنان نمایندگان بر انجام آن تاکید دارند.

وی، یادآور شد: در حال حاضر مشخص شدن فوریت این طرح برای قرار گرفتن در دستور کار مجلس در حال بررسی است که بر اساس روند کاری مجلس بعد از مشخص شدن فوریت در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لاهوتی، افزود: اگر طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه به عنوان طرح عادی مطرح می‌شد تاکنون بررسی آن تمام شده بود اما به جهت تعیین فوریت آن، این مهم کمی به تاخیر افتاده است.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمایندگان امضا کننده طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه، با یک فوریت آن موافق بودند، گفت: البته به دلیل ضرورت بررسی طرح مذکور در فرصت بیشتر، امکان آن وجود دارد که نسبت به بررسی طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه به صورت عادی، تصمیم‌گیری کنیم.

بنابراین گزارش پیش از این مهرداد بائوج لاهوتی از آماده شدن طرحی با امضای 120 نماینده مجلس برای تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه خبر داده بود./


۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...