نسخه چاپی

معرفی نامزد منتخب رئیس دیوان محاسبات طی هفته آتی به صحن علنی

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ‌ با اشاره به ساز و كار تعیین رئیس دیوان محاسبات،‌گفت: كمیسیون برنامه و بودجه مجلس افرادی را كه برای تصدی این پست ثبت‌نام كرده‌اند را مورد بررسی قرار خواهد داد و طی هفته آتی نامزدی كه اكثریت آراء را كسب كند به صحن علنی معرفی می‌كند.

به گزارش نما، "اسماعيل جليلي" نماينده مردم مسجد سليمان، لالي و هفتگل در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به ساز و کار تعيين رئيس ديوان محاسبات،‌ گفت: 28 نفر براي تصدي رياست اين ديوان تا پايان مهلت قانوني ثبت‌نام کرده‌اند.

وي در ادامه افزود: 2 نفر نيز به صورت شفاهي کانديداتوري خود را اعلام کردند که قرار است مدارک خود را اين هفته به کميسيون برنامه و بودجه ارائه کنند.

جليلي، تصريح کرد: تنوع افرادي که براي تصدي اين سمت ثبت‌نام کرده‌اند بالا است و متقاضيان از حوزه‌هاي مختلف اجرايي،‌ مديران ارشد، وزرا و نمايندگان خانه ملت هستند.

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس در پايان خاطر نشان کرد: کميسيون برنامه و بودجه مجلس، افرادي را که براي تصدي اين پست ثبت‌نام کرده‌اند بررسي خواهد کرد و نامزد با آراي بالا را طي هفته آتي به صحن علني معرفي مي‌کند.

۱۳۹۲/۶/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...