نسخه چاپی

بیلبوردهای هشدار در ورودی شهر رشت!

افكار عمومی انتظار دارد كه مسئولان مربوطه و طرف تبریك، با جدیت با این تملق‌گویی‌ها برخورد كنند و زمینه تداوم این رفتار زشت را از بین ببرند.

به گزارش نما، نصب تعداد زیادی بیلبورد تبریک خطاب به یکی از معاونان رئیس‌جمهور در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر رشت موجب شگفتی ناظران شده است.

در این بیلبوردها که در بعضی موارد فاقد امضا هستند، به محمدباقر نوبخت، جهت تصدی سمت معاونت معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تبریک گفته شده است. بیلبوردها حاوی عکس‌های نوبخت نیز هست.


هزینه‌های گسترده و ادامه‌دار برای تبریک به اعضای دولتمردان در حالی است که اعضای هیئت دولت در همان ابتدا خواستار توقف چنین اقداماتی شده‌اند. حتی محمدرضا صادق مشاور ارشد رئیس‌جمهور این موضوع را در رسانه‌ها اعلام کرد. اما به نظر می‌رسد درخواست هیئت دولت برای عده‌ای از مدیران چندان جدی نیست و رسم مذموم «تملق‌گویی» همچنان در بدنه دولت وجود دارد.


درج آگهی تبریک در رسانه‌ها، ارسال گل، نصب بیلبورد و... علاوه بر هزینه‌های گزاف در شرایط کنونی تحریم و اوضاع اقتصادی نامطلوب، سبب صرف وقت و توجه مقامات ارشد دولت به این موضوع و تضعیف توان آنان در تحقق اهداف و وظایفشان می‌شود.


بر این اساس افکار عمومی انتظار دارد که مسئولان مربوطه و طرف تبریک، با جدیت با این تملق‌گویی‌ها برخورد کنند و زمینه تداوم این رفتار زشت را از بین ببرند. به تجربه ثابت شده که معمولا هزینه‌کنندگان این تبلیغات پرخرج، هزینه‌های خود را با لطایف‌الحیل از بیت‌المال جبران می‌کنند و در واقع این هزینه‌های هنگفت نهایتا از کیسه مردم می‌رود.

۱۳۹۲/۶/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...