نسخه چاپی

فتنه خط قرمز مجلس در رأی اعتماد است

نماینده مردم شادگان در خانه ملت گفت: مجلس به وزرایی كه در فتنه نقش داشته باشند رأی اعتماد نخواهد داد و ولایتمداری و مرزبندی و اعلام موضع در برابر فتنه‌گران از خطوط قرمز مجلس در رأی اعتماد به وزراست.

به گزارش نما، عبدالله تمیمی نماینده شادگان در مجلس در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دولت باید حساسیتهای مجلس در خصوص وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را مد‌نظر قرار دهد اظهار داشت: دولت باید معیارهای مورد نظر مجلس و خود را در انتخاب وزرا لحاظ کند و برای وزارتخانه‌های باقیمانده وزرایی را هم که هم مورد قبول مجلس و هم مورد پذیرش دولت است به مجلس معرفی شوند و کار به گونه‌ای نباشد که گزینه‌هایی به مجلس معرفی شوند که مجلس در برابر آنها واکنش نشان دهد.

وی افزود: ولایتمداری و نقش نداشتن در فتنه سال 88 و اعلام براعت و مرزبندی با فتنه‌گران از خطوط قرمز مجلس در دادن رأی اعتماد به وزراست و مردمی بودن و نداشتن دید از بالا به مردم از دیگر شاخصه‌های مجلس در این راستاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: چنان‌چه در وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های علوم، آموزش‌و‌پرورش و ورزش و جوانان از نقش‌آفرینان در فتنه سال 88 باشند قطعا مجلس به آنها رأی اعتماد نخواهد داد و در مقابل آنها خواهد ایستاد.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...