نسخه چاپی

مجیدی قطعا به دربی می‌رسد

معاون پزشكی باشگاه استقلال تاكید كرد كه كاپیتان این تیم مشكلی برای دیدار با پرسپولیس ندارد.

به گزارش نما، دکتر امین نوروزی درباره آسیب دیدگی فرهاد مجیدی عنوان کرد: مجیدی از ناحیه دنده مصدوم شده و فعلا به او استراحت داده‌ایم. فردا از این بازیکن تست می‌گیریم تا مشخص شود برای بازی روز پنجشنبه با استقلال خوزستان آمادگی دارد یا خیر اما آنچه می‌توانم با قاطعیت اعلام کنم این است که مجیدی قطعا به بازی جمعه آینده (15 شهریور) با پرسپولیس می‌رسد و هواداران استقلال نگران غیبت این بازیکن در دربی نباشند.

وی درباره سایر مصدومان استقلال گفت: فردین عابدینی از ناحیه عضله چهار سر مصدوم شده و امروز شخصا از او تست بالینی به عمل می‌آورم و پس از آن تکلیف این بازیکنان مشخص خواهد شد. سایر بازیکنان هم مشکلی ندارند و همان‌طور که دیدید بیک‌زاده و ساموئل پس از تلاش‌های کادرپزشکی به میدان رفتند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال با اشاره به بهبودی تیموریان عنوان کرد: آندو آماده بازی با استقلال خوزستان است اما اینکه تا چه میزان می‌تواند به میدان برود بستگی به نظر مربیان و البته شرایط بدنی این بازیکن دارد. متاسفانه امسال تیم استقلال با مشکل بدنی مواجه است و این موضوع کار کادرپزشکی را دوچندان می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: تمام تلاش کادرپزشکی باشگاه استقلال این است که بازیکنان در سلامت و آمادگی کامل به میدان بروند. همان طور که درباره ساموئل این اتفاق رخ داد و او با رفع کامل مصدومیت برابر راه‌آهن سورینت بهترین بازیکن زمین شد اما نکته مهم این است که شرایط بدنی بازیکنان استقلال کار ما را دوچندان می‌کند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال اظهار داشت: مشکلات بدنی بازیکنان استقلال احتمال آسیب دیدگی آنها را افزایش می‌دهد و به همین دلیل مربی بدنساز تیم باید تمهیداتی در نظر بگیرد تا در آینده شاهد افزایش مصدومیت‌ بازیکنان نباشیم. اگر این اتفاق رخ دهد مطمئنا بازیکنان استقلال با آمادگی بیشتری در میدان حضور پیدا می‌کنند و درصد آسیب دیدگی آنها کاهش می‌یابد.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...