نسخه چاپی

اظهارات اخير درباره مسكن مهر كاردست وزرا داد

طیب‌نیا و آخوندی به مجلس فراخوانده شدند

یك عضو كمیسیون عمران از حضور وزیر اقتصاد و وزیر راه و شهرسازی برای ارائه توضیحاتی درباره برنامه‌های دولت در بخش مسكن در این كمیسیون طی روز جاری خبر داد و گفت: سوال ما از وزرای دولت این است كه چه برنامه‌ای برای مسكن دارند.

به گزارش نما، احمد جباری در گفت‌وگو با تسنیم از جلسه ویژه کمیسیون طی روز جاری با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر راه و شهرسازی خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز این جلسه در کمیسیون عمران برگزار می شود و البته طی این جلسه مراسم تودیع و معارفه علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی و عباس آخوندی وزیر فعلی راه شهرسازی نیز در کمیسیون انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیکزاد جزو وزاری پر تلاش دولت دهم بوده و ارتباط نزدیکی هم با کمیسیون عمران داشته است، افزود: به همین علت قرار است مراسم تودیع و معارفه وزیر راه و شهرسازی در مجلس هم برای نیکزاد و آخوندی انجام شود.

این عضو کمیسیون عمران درباره دستور اصلی جلسه امروز این کمیسیون اینطور توضیح داد که قرار است در این جلسه گریزی هم به برنامه‌های آقای آخوندی که در حین جلسات رأی اعتماد مجلس مطرح کرده بودند نیز بزنیم.

جباری تصریح کرد: البته در جلسه امروز از وزرای اقتصادی دولت این سوالات را هم می پرسیم که برنامه مشخص دولت برای مسکن مهر چیست؟ آیا این طرح را ادامه می‌دهد؟ آیا طرح جایگزینی برای مسکن مهر دارند؟ منابع طرح جایگزین را از کدام محل تأمین خواهند کرد و ... .

به گزارش تسنیم، طی روزهای اخیر طیب نیا وزیر اقتصاد و آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه طرح مسکن مهر عامل اصلی تورم در ایران بوده است، بر توقف این طرح تاکید کردند.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...