نسخه چاپی

اسد چگونه زندگی می كند؟

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به بخشی از زندگی بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سایه افزایش تهدیدات به حمله نظامی خارجی علیه این كشور پرداخت.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران، به نوشته خبرگزاری فرانسه، یک بازرگان سوری که در ارتباط با مراکز قدرت در سوریه است گفت: بشار اسد رئیس جمهور 47 ساله سوریه کار را خود را به صورت طبیعی ادامه می دهد و جلساتی را با مشاوران خود برگزار می کند. در او آثار خستگی یا بحران یا فشار دیده نمی شود.

یک دیپلمات اروپایی که معمولا میان بیروت و دمشق در رفت و آمد است هم گفت : اسد در خط ملی و داوطلبانه حرکت می کند.

کارشناس دیگری در امور سوریه که خواست نامش اعلام نشود گفت که اسد از پدرش "حافظ اسد" خونسردی را به ارث برده است اما اگر او دستور حمله شیمیایی را صادر کرده باشد نشان می دهد بشار حکمت را از پدرش به ارث نبرده است.

یک زن هم که اسد و همسرش را هر از گاهی ملاقات می کند هم گفت: زندگی این دو، بسیار طبیعی است . اسماء (همسر بشار اسد) به میزان زیادی درگیر ساخت موزه کودکان در مرکز دمشق است. این زوج وقت زیادی را به همراه فرزندان خود می گذرانند. در چند هفته اخیر تنها تغییر روی داده این است که در جای قبلی خود نمی خوابند.

رویترز می نویسد: بشار اسد سعی می کند تصویری از یک رهبر آرام و آماده مقابله با بزرگترین چالش از زمان برعهده گرفتن قدرت در 14 سال قبل تاکنون ارائه کند و این در حالی است که آمادگی های کشورهای غربی برای حمله نظامی به سوریه روبه افزایش است.

یک بازرگان سوری که در ارتباط مراکز قدرت در سوریه است افزود: در کاخ ریاست جمهوری دمشق، همه چیز آرام است. فعالیت ها در مسیر طبیعی در جریان هستند. هیچ اثری از بحران یا عصبانیت نیست. برای فرماندهی ارتش سوریه نیز همین وضعیت برقرار است.ارتش تا نهایت می جنگند.

او افزود: اسد به مشاورانش گوش فرامی دهد اما تصمیمات خود را به تنهایی اتخاذ می کند.

۱۳۹۲/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...