نسخه چاپی

نتيجه بازي دوستانه با پرسپوليس مهم نيست

از صدرنشینی مغرور نشده‌ایم

حسین فركی قصد دارد تیمش را در مقابل پرسپولیس با تفكرات هجومی روانه میدان كند تا همچنان صدرنشین لیگ برتر بماند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با تیمش برابر پرسپولیس درباره این دیدار، بیان کرد: این دیدار از جهات مختلفی اهمیت دارد. حضور پر تعداد خبرنگاران این را تایید می‌کند که این دیدار بازی مهمی است. یکی از دلایل با اهمیت بودن این دیدار جایگاه فولاد در صدر جدول لیگ امسال است. دلیل دوم آن خود پرسپولیس است. بازی برابر این تیم که پرطرفدار است، برای همه جذاب و مهم شمرده می‌شود. سومین مساله این است که پرسپولیس در سه دیدار اخیرش دو بازی باخته و بعد از ما هم قرار است با استقلال بازی کند.

وی ادامه داد: با همه این ها ما امیدواریم تا فردا بازی خوبی را ارائه دهیم و به سه امتیاز که هدف ماست برسیم. می‌دانیم که کار ساده‌ای پیش رو نداریم. از سویی به این مساله هم آگاهی داریم که پرسپولیس می‌خواهد تا قبل از داربی شرایط خوبی برای خودش ایجاد کند. ما به دنبال کسب سه امتیاز، ارائه فوتبال خوب و حفظ صدرنشینی در لیگ هستیم. این مساله یک حرف نیست که شما فقط آن را بنویسید، بلکه ما به آن عمل خواهیم کرد و در میدان فردا آن را به نمایش بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که استراتژی تیمش در این دیدار چیست؟ عنوان کرد: توان تیمی ما اگر بالاتر از پرسپولیس نباشد، به طور قطع کمتر از آن نیست. ما هم مثل آنها تیم جوانی هستیم و خصوصیات مشترکی داریم. فردا دفاعی نخواهیم بود، چرا که من به بازی دفاعی اعتقادی ندارم. شاید در شرایط بازی یک تیم مجبور به دفاع شود، اما ما نسبت به دفاع تفکر قبلی نداریم و به دنبال یک بازی هجومی خواهیم بود. از پرسپولیس پارسال و امسال شناخت خوبی داریم و پارسال در دو بازی با آنها مساوی کردیم. البته امسال هم در یک دیدار دوستانه با آنها روبرو شدیم که نتیجه‌ بازی دوستانه ملاک نیست.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد به خاطر پیروزی‌های اخیر تیمش بازیکنان این تیم دچار نوعی غرور شده‌اند؟ بیان کرد: این حق طبیعی بازیکنان ماست وقتی در صدر جدول حضور دارند خوشحال باشند. حالا که در صدر جدول قرار داریم اگر از صدرنشینی‌مان صحبت نکنیم چه زمانی در مورد آن انجام دهیم. مگر سایر تیم‌ها وقتی به صدر جدول می‌آیند از حضورشان در جایگاه اول خوشحال نیستند؟ صدرنشینی فولاد شروع کار ماست. سال گذشته در پایان هفته‌ هشتم در جایگاه سیزدهم جدول حاضر بودیم، اما الان در صدر جدول قرار داریم. در فوتبال همه چیز ممکن است. ما ادعای قهرمانی نداریم و مغرور نیستیم. نسبت به آینده ناامید هم نیستیم و به دنبال کسب جایگاه بهتر نسبت به سال گذشته هستیم. بازیکنان فولاد اهل کری خواندن نیستند و به بازیکنان جوان و با تجربه هم توصیه ‌کرده‌ایم که این کار نکنند ما می‌خواهیم که جایگاهمان را حفظش کنیم و انگیزه بالایی داریم.

وی ادامه داد: فردا با کمال آرامش و با ارائه یک بازی با کیفیت به میدان می رویم و با سوت داور بازی به پایان می‌رسد و همه چیز فراموش می‌شود و دیگر کسی این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کند. ما به امید کسب جایگاه اول در پایان فصل هستیم و می‌خواهیم تلاش کنیم تا جایگاه‌ فعلی‌مان را حفظ کنیم. هر چند که کسب مقام دوم و سوم هم به دلیل رتبه چهارم فصل گذشته ما نتیجه‌ خوبی به حساب می‌آید.

فرکی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به کسب امتیاز از تیم‌هایی که تماشاگرانشان فحاشی می‌کنند چیست؟ تصریح کرد: به هر حال در مقاطعی تذکراتی به تیم‌هایی که تماشاگرانشان فحاشی می‌کردند داده شد و حالا به این نتیجه‌ رسیده‌اند که امتیاز کسر کنند. اما اگر بخواهم به طور خلاصه به شما بگویم از نظر من این درست نیست که حق عده‌ای گرفته شود و به عده‌ای دیگر داده شود.

۱۳۹۲/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...