نسخه چاپی

قرارداد خلعتبری ۸۰۰ میلیون تومان است

مدیرعامل پرسپولیس گفت: قرارداد خلعتبری 650 میلیون است كه به ازای ده گل در لیگ، 100 میلیون تومان و اگر سهمیه آسیایی بگیریم، 50 میلیون اضافه به او پرداخت می‌كنیم.

محمد رویانیان پس از عقد قرارداد همکاری با تیم بیرامار پرتغال، در جمع خبرنگاران درباره‌ی آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری گفت: ما فسخ قرارداد را از عجمانی‌ها گرفته‌ایم و قرار است امشب هم پول فسخ قرارداد را به آنها بپردازیم. قرارداد ما با خلعتبری دو ساله خواهد بود و قرار است امشب 500 هزار دلار به باشگاه عجمان بدهیم و بقیه پول رضایت‌نامه را بصورت قسطی پرداخت کنیم.
او در ادامه با اشاره به روند پرداخت پول به باشگاه عجمان، اظهار کرد: ما روز پنجشنبه به بانک رفتیم اما گفتند ساعت کاری تمام شده و جمعه هم چون بانک بسته بود، از طریقی دیگر پول لازم را بدست آوردیم. ما موفق شدیم معادل دلار مبادله‌ای را تامین کنیم و از طریق یک بانک ایرانی، پول را به حساب یک بانک چینی ریختیم و آنها هم با دریافت 7-8 درصد سود، امروز پول را به دبی انتقال می‌دهند. ما کار دیگری نمی‌توانستیم بکنیم و مجبور شدیم تا این درصد را بدهیم و خلعتبری را بیاوریم.
مدیرعامل پرسپولیس در ادامه و با اشاره به صحبت فتح‌الله زاده مبنی بر اینکه خلعتبری برابر استقلال نمی‌تواند به میدان برود بیان کرد: فتح‌الله زاده برای ما عزیز است اما حاج آقا چطور شما توانستید یک روزه بازیکن محبوب من، نکونام را به استقلال بیاوری و بازی هم بکند اما من نمی‌توانم این کار را بکنم ؟ به هرحال ما باید قرارداد خلعتبری را تا سه روز قبل از داربی امضای رسمی بکنیم تا او مشکلی برای دیدار با استقلال نداشته باشد. البته ما بدون خلعتبری هم چیزی کم نداریم و بدنبال کار خلاف قانون نیستیم، کاری که خیلی‌ها آنرا انجام داده‌اند. سال قبل جواد نکونام یک روز مانده به لیگ به ایران آمد و بازی هم کرد، اما برای ما این حرف‌ها را در می‌آورند. بقول معروف تا به اولیا رسید، آسمان تپید.
او در ادامه افزود: پرسپولیس و استقلال از دولت ارز 2500 تومانی دریافت کرده‌اند و البته استقلال دوبرابر ما دلار دریافت کرده است. این صحبت من را هم شعبه مرکزی بانک ملت می‌تواند تایید کند. این پول در حساب من بوده و از طریق آن خلعتبری را گرفته‌ام.
رویانیان در پاسخ به این سوال که رقم قرارداد خلعتبری چقدر است، اظهار کرد: برای امسال، خلعتبری به احترام ما قبول کرد تا 650 میلیون قرارداد ببندد و اگر ده گل برای ما به ثمر برساند، 100 میلیون تومان هم از آنجا به او می‌دهیم. همچنین اگر سهمیه آسیایی بگیریم، 50 میلیون اضافه به او پرداخت می‌کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال شش گله کردن استقلال است یا خیر، تصریح کرد: ان‌شاءالله استقلال را می‌بریم. اما حق بدهید که اگر ما شش گل به استقلال بزنیم، شش تای قبلی که تاریخی شده، فراموش می‌شود و از بین می‌رود. ان‌شاءالله با دو، سه، چهار گل استقلال را می‌بریم.
مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با تمجید از نمایش شب گذشته تیمش برابر فولاد، گفت: دیشب پرسپولیس تنها 75 درصد توانش را به نمایش گذاشت. بازیکنان نشان دادند که اگر بخواهند می‌توانند خیلی بهتر از اینها عمل کنند. من از آنها گله دارم که چرا تاکنون اینگونه بازی نکردند. خوشحالم که با درایت دایی توانستیم دیشب برنده باشیم و بازیکنان نشان دادند که خواستن توانستن است. توانستن واقعی ما، قهرمانی است.
رویانیان در پایان با انتقاد از داوری تورج حق وردی در بازی پرسپولیس، فولاد، بیان کرد: متاسفانه داوری در شب گذشته از ابتدا تلاشش را کرد تا عالیشاه را از داربی محروم کند. او از ابتدا زوم کرده بود تا عالیشاه اخراج شود و الحمدلله با قدرت به این هدفش رسید و عالیشاه را اخراج کرد. با این حال ما در روز جمعه کم نخواهیم آورد.

۱۳۹۲/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...