نسخه چاپی

مدير اجرايي نخستين جشنواره خانه رويايي من مطرح كرد

چیدمان اصیل ایرانی را معرفی می كنیم+ اختصاصی

مهدی محبعلی، مدیر اجرایی نخستین جشنواره خانه رویایی من، با بیان اینكه این رویداد فرهنگی به دنبال ترویج سبك زندگی ایرانی در حوزه دكوراسیون داخلی است، افزود: تلاش داریم تا در این جشنواره، با معرفی هنر ایرانی در حوزه دكوراسیون داخلی به شهروندان، زمینه توجه به این هنر را در فضای رسانه ای گسترش دهیم.

به گزارش نما، وی با بیان این مطلب افزود: دکوراسیون داخلی بیش از تجارت یک هنر است که اتفاقا وارداتی نبوده و در تاریخ هنر اسلامی و ایرانی جایگاه مناسبی داشته است.

محبعلی گفت: بسیاری از طراحان ایرانی در حوزه طراحی های مدرن نیز در عرصه جهانی، مطرح بوده و مورد توجه اند اما برای معرفی خود به جامعه ایرانی زمینه مناسب را دارا نیستند.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره خانه رویایی من تصریح کرد: در این جشنواره با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران ، به ترویج سبک زندگی در حوزه دکوراسیون داخلی خواهیم رداخت.

وی با بیان این مطلب که تاکنون بسیاری از طراحان شناخته شده کشور برای حضور در جشنواره متقاضی شده اند، تصریح کرد: چیدمان مطلوب بر اساس تایید کارشناسان تاثیر مناسبی بر امنیت روانی و روحی خانواده ها دارد و این قابلیت در کشور خودمان برای به روز رسانی طرح ها در خانه ها براساس هنر ایرانی و اسلامی وجود دارد.

نخستبن جشنواره خانه رویایی من 20 تا 24 شهریور در طبقات اول و دوم برج میلاد تهران برگزار می شود.

۱۳۹۲/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...