نسخه چاپی

گاردين فاش كرد:

مكالمه صریح كامرون و میلیبند بر سر سوریه

نخست‌وزیر انگلیس طی یك گفتگوی تلفنی صریح و بی پرده قبل از رای‌گیری پارلمان درباره حمله نظامی علیه سوریه، رهبر حزب مخالف این كشور را متهم به كنار گذاشتن آمریكا به نفع روسیه كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، روزنامه گاردین به نقل از یک منبع حزب کار فاش کرد،دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در یک گفت‌وگوی تلفنی دیوید میلیبند رهبر حزب کارگر را متهم به کنار گذاشتن آمریکا به نفع روسیه کرده است. بر اساس این گزارش در این مکالمه تلفنی دیوید کامرون و میلیبند با یکدیگر صریح و بی‌پرده حرف زده‌اند.

یکی از اعضای حزب‌ کار گفته است، مکالمه تلفنی کامرون و میلیبند روز چهارشنبه یک روز قبل از راگیری مجلس در باره طرح دولت برای اقدام نظامی علیه سوریه رخ داده است. بنا بر گفته این منبع، میلیبند از ادبیات یک مقام دولتی که در روزنامه تایمز به وی ناسزا گفته بود، خیلی متاسف شده است.

مجلس عوام انگلیس، عصر روز پنجشنبه، پس از ساعت‌ها بحث و جدل، به طرح پیشنهادی دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، برای مداخله نظامی در سوریه رای منفی داد. مجلس عوام با 285 رای مخالف در برابر 272 رای موافق با طرح کامرون برای مداخله نظامی در سوریه مخالفت کرد.

این در حالی است که از سال 1782 تاکنون پارلمان بریتانیا به تمام درخواست‌های دولت‌های این کشور برای آغاز جنگ در مناطق مختلف جهان رأی مثبت داده بود.

انتهای پیام/

۱۳۹۲/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...