نسخه چاپی

اكرمی:یك روحانی مشاور فرهنگی استانداران خواهد بود

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: بنا داریم حتما یك روحانی مشاور فرهنگی استانداران باشد و مانند قبل سلیقه‌ای برخورد نشود.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی که به تازگی طی حکمی از سوی رئیس‌جمهور به سمت رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد به تشریح وظایف این سمت پرداخت.

وی با بیان اینکه کار ریاست شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ارتقاء هویت ملی، فکری و اعتقادی و ایجاد اتحاد و در توافق بین پرسنل‌های نهادی ریاست جمهوری است،‌ گفت: نهاد ریاست جمهوری می‌توانند نمادی از اخلاق، اعتقاد و وحدت باشد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: اگر این چهار هزار و ۵۰۰ نیروهای نهاد ریاست جمهوری واقعا سمبل تحرک، تلاش، تکاپو، اخلاق، نظم و محبت باشند به طور طبیعی روی کل کشور نیز تاثیر خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام اکرمی در مورد سمت خود به عنوان مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور نیز گفت: چون سمت‌های بنده مربوط به بخش فرهنگی است، با هم تضادی ندارد و می‌تواند ایجاد ارتباط و هماهنگی باشد و این یک کار فرهنگی است و کار اجرای عملی نیست که بگوییم سیاست‌گذاری می‌خواهد.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم در وزارت کشور در هر استانی یک روحانی به عنوان مشاور فرهنگی استاندار باشد که بتواند با روحانیون، ائمه جماعت و هیئت‌های مذهبی ارتباط برقرار کند و این اندیشه از قبل بوده اما برخی استانداران سلیقه‌ای عمل می‌کردند.

مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت در پاسخ به این پرسش که آیا بنا دارید در این دوره حتما یک روحانی به عنوان مشاور فرهنگی استاندارن منصوب کنید، گفت: بله انشاءالله بنای ما حتما همین است.

۱۳۹۲/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...