نسخه چاپی

توصیه عراقچی به سخنگوی جدید وزارت خارجه: تولد هیچ نوزادی را تبریك نگویید!

عراقچی به سخنگوی جدید وزارت خارجه توصیه كرد كه اینكه تولد هیچ نوزادی را تبریك نگویند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، مراسم تودیع سیدعباس عراقچی، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و معارفه مرضیه افخم به‌عنوان سخنگوی جدید وزارت امور خارجه امروز در وزارت امور خارجه برگزار شد.

عباس عراقچی که چندی پیش در نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه تولد فرزند شاهزاده ویلیام انگلستان را به ملکه و ولیعهد این کشور تبریک گفته و مورد انتقاد قرار گرفته بود در این نشست گفت: برای خانم افخم آرزوی موفقیت می‌کنم و اینکه تولد هیچ نوزادی را تبریک نگویند!

اهم سخنان سخنگوی سابق وزارت خارجه در ادامه می آید:

• خانم افخم اولین سخنگوی خانم است شاید درباره ایشان مقداری جفا شود از این جهت که شایستگی ایشان برای سخنگویی ربطی به جنسیت ایشان نداشته است و با شناختی که از ایشان در طول سال‌های همکاری در نمایندگی‌ها و یا وزارتخانه داشتم این موضوع را شاهد بوده‌ام. قریب به چند سال تجربه کار با خبرنگاران و رسانه‌ها را دارند و در سمت مدیرکل اطلاعات و مطبوعات فعالیت‌های ایشان را از نزدیک دیده‌ام. می‌توانم شهادت دهم اگر ایشان خانم نبود باز بهترین گزینه برای سخنگویی بود. انتخاب ایشان اول براساس صلاحیت و توانایی‌اش در کار رسانه بوده است.

• کار سخنگویی مانند کسی است که گل می‌زند و همه تشویق می‌کنند اما در اصل نتیجه کارش مدیون تلاش جمع است.

* این جلسه در واقع جلسه تودیع و معارفه آقای مهمان‌پرست و سرکار خانم افخم است. من عموما پیش از این در بخش‌های سیاسی و بین‌المللی و مطالعات وزارت خارجه کار کرده‌ بودم و تجربه رسانه‌ای به این معنا نداشتم.

۱۳۹۲/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...