نسخه چاپی

فوت كودك ۱۸ ماهه بر اثر سهل‌انگاری پدربزرگ

عکس خبري -فوت کودک ?? ماهه بر اثر سهل‌انگاري پدربزرگ

مدیر روابط عمومی اداره‌كل پزشكی قانونی استان همدان از فوت یك كودك ۱۸ ماهه بر اثر سهل انگاری در ملایر خبر داد.

به گزارش نما، با اعلام مدیر روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان، علیرضا صارمی در توضیح این اظهار کرد: روز گذشته-دوشنبه ۹ خردادماه- یک پسر بچه ۱۸ ماهه در روستای علوی شهرستان ملایر در حیاط خانه مشغول بازی بوده که با دنده عقب پدربزرگش، زیر چرخ های ماشین می ماند و فوت می کند.

وی در ادامه به آمار سوانح رانندگی درون و برون شهری استان اشاره کرد و گفت: ۳۷۰ نفر طی سال ۹۹ در حوادث رانندگی جان باختند که این آمار در سال گذشته به ۴۲۲ نفر رسید که افزایش ۵۲ درصد را نشان می دهد.

صارمی بیان کرد: از ۳۷۰ متوفی حوادث رانندگی، ۵۳ نفر در سوانح درون شهری، ۲۴۸ نفر در تصادفات برون شهری، ۵۹ نفر در سوانح مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در حوادث مرتبط با سایر مسیرهای ارتباطی استان همدان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: آمار تصادفات درون شهری سال گذشته نسبت به سال ۹۹ به میزان ۱۵.۲ درصد و محورهای خاکی روستایی ۵۹.۴ درصد افزایش یافته اما سوانح برون شهری دراین مدت چهار دهم درصد کاهش داشته است.

صارمی در ادامه از افزایش مصدومان حوادث رانندگی در استان همدان خبر داد و گفت: ۶۴۶۵ نفر شامل ۱۹۱۸ زن و ۴۵۴۷ مرد در تصادفات سال ۱۴۰۰ مجروح شدند که این آمار در سال ۹۹، ۵۹۰۱ نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات، توجه به علائم رانندگی و اخطارهای پلیس و نهادینه شدن فرهنگ رانندگی در میان مردم نقش مؤثری در کاهش آمار فوتی‌ها و مصدومان تصادفات جاده‌ای دارد که باید با نقش آفرینی دستگاه های متولی و فرهنگی به مرحله اجرا برسد.

۱۴۰۱/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...