نسخه چاپی

نمونه هاي شيميايي سوريه به آزمايشگاههاي مربوطه در هلند فرستاده شدند

لحظه به لحظه از تحولات سوریه

با وجود مخالفت ها و اعتراضات گسترده بسیاری از كشورها به حمله نظامی علیه سوریه آمریكا ، فرانسه و برخی كشورهای عربی با پافشاری بر ادعای استفاده از سلاح شیمیایی توسط دولت سوریه سعی در برافروختن آتش جنگی دیگر برای سلطه جویی در منطقه را دارند .

خبرگزاري شين‌هوا در گزارشي نوشت: وزارت امور خارجه ايران يک ديپلماسي فعال را در خصوص سوريه بر عهده گرفته است تا از تحرکاتي که خواستار حمله به اين کشور عربي و بر افروخته شدن آتش جنگ ديگري در منطقه است، جلوگيري کند.

08:47 افکار عمومی آمریکا خسته از سلطه جویی مقامات ، تحمل جنگ دیگری را ندارند
در حالی که جان مك كين از سناتورهاي افراطي جمهوري خواه از اعضاي كنگره خواست به طرح حمله محدود اوباما راي مثبت بدهند، به نظر می‌رسد افکار عمومی این کشور چندان راضی به چنین ایده‌ای نباشند، تا جایی که خود مک‌کین هم اعتراف کرده که مردم آمریکا تمایلی به جنگ جدید ندارند.

08:41 نمونه هاي شيميايي سوريه به آزمايشگاههاي مربوطه در هلند فرستاده شدند
سخنگوي سازمان ملل متحد گفت: نمونه هاي جمع اوري شده از اماکن مورد حمله شيميايي در سوريه عصر ديروز دوشنبه از محل فعلي انها در لاهه هلند خارج شده و طي ساعات اينده به ازمايشگاههاي مربوطه تحويل داده خواهد شد.

08:35 کوبا از سازمان ملل خواست از حمله نظامي عليه سوريه جلوگيري کند
کوبا از شوراي امنيت و مجمع عمومي سازمان ملل متحد خواست به منظور جلوگيري از حمله نظامي احتمالي عليه سوريه اقدام کنند.

08:28 فرانس24: کنگره آمريکا ممکن است با اقدام نظامي عليه سوريه مخالفت کند
برخي کارشناسان مي گويند کنگره آمريکا با توجه به آنکه افکار عمومي آمريکا مخالف اقدام نظامي عليه سوريه است، ممکن است با اين کار مخالفت کند.
08:19 تظاهرات مغرب علیه تجاوز احتمالی به سوریه
دهها مدافع حقوق بشر روز دوشنبه در رباط پايتخت مغرب عليه "تجاوز قريب الوقوع به سوريه" تظاهرات و رژيم هاي عربي را مرتجع و مزدور توصيف و با ملت سوريه اعلام همبستگي کردند.

08:06 رویترز ؛
کامرون بهای حمایت از جنگ علیه سوریه را می دهد
نظرسنجي هايي که نتايج آن روز دوشنبه منتشر شد نشان داد شکست ديويد کامرون نخست وزير انگليس در جلب حمايت پارلمان اين کشور از اقدام نظامي عليه سوريه، ضربه اي سياسي به او و حزبش وارد کرده است.

07:17 جان کری : عربستان ، امارات و ترکیه حامی جنگ علیه سوریه
"جان کری" وزیر خارجه آمریکا به اعضای دموکرات های در کنگره اعلام کرد، هر کدام از کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی و نیز ترکیه از نخستین دولت هایی بودند که حمایت خود را از اقدام نظامی علیه نظام "بشار اسد"رئیس جمهوری سوریه، اعلام کردند.

۱۳۹۲/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...