نسخه چاپی

آیا فایل صوتی آیت‌الله هاشمی به شورای امنیت ارسال می شود؟

آیت الله هاشمی از كجا اطلاعات می گیرد؟ برای كجا آدرس می دهد؟ برای خود چه نقشی دیده است؟ ایا فایل صوتی آیت الله هاشمی رو میز شورای امنیت هم می رود؟

سخنان آیت الله هاشمی درباره سوریه بسیاری از ناظران سیاسی و حتی طرفداران ایشان را بهت زده کرد. چند روز پیش خبری از سخنان آیت الله هاشمی در جمع مردم سواد کوه منتشر شد که بدلیل محتوای عجیب آن خیلی قابل باور نبود و کمتر مورد توجه قرار گرفت.



الف نوشت: متن سخنان آیت الله هاشمی که روی سایت اطلاع رسانی ایشان قرار گرفت گمانه قبلی را تقویت کرد چرا که در این متن هیچ اشاره ای به سخنان مساله برانگیز درباره سوریه نشده بود.


اما روز گذشته برخی رسانه های فایل صوتی سخنان آیت الله هاشمی را منتشر کردند و متاسفانه اظهاراتی در این جلسه مطرح می شود که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست. شاید دفتر ایشان درباره این فایل صوتی توضیحی داشته باشد.



در این فایل صوتی آیت الله هاشمی با اشاره به وضعیت سوریه صریحا دولت اسد را متهم به استفاده از سلاح های شیمیایی می کند. موضوعی که کنگره آمریکا به دلیل محرز نشدن آن حمله به سوریه را تعویق می اندازد.


نخست وزیر ایتالیا علت جنگ در سوریه را روشن نشدن استفاده از سلاح های شیمیایی می داند.مجلس انگلیس به دلیل ابهام در این ماجرا دولت انگلیس را از حمله نظامی منع می کند و تونی بلر می گوید غافلگیر شدیم.



تیم تحقیقاتی سازمان ملل گزارش می دهد که از ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه بی خبریم. اتحادیه اروپا رسما اعلام می کند که منتظر گزارش نهائی استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه هستیم. سوئد و بلژیک هم با حمله نظامی به سوریه مخالفت کردند و تنها دلیل مخالفت خود را بررسی بیشتر موضوع استفاده از سلاح های شیمیایی دانستند .


آیت الله هاشمی از کجا اطلاعات می گیرد؟ برای کجا آدرس می دهد؟ برای خود چه نقشی دیده است؟ ایا فایل صوتی آیت الله هاشمی رو میز شورای امنیت هم می رود؟


شاید اگر آیت الله رد صلاحیت نشده بود؛ امروز جمهوری اسلامی و کاخ سفید در مساله سوریه متحد و مقابل غرب بودند.

۱۳۹۲/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...