نسخه چاپی

آخرین اخبرا از اردوی استقلال پیش از دربی

بازگشت ساموئل به تمرینات استقلال و وضعیت مبهم حیدری و صادقی

هافبک ترینیدادوتوباگویی استقلال در تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم شرکت خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جی‌لوید ساموئل روز یکشنبه با میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره عدم پرداخت مطالباتش به گفت‌وگو پرداخت که طی آن سرپرست استقلال به این بازیکن قول داد، خواسته‌هایش را با مسئولان باشگاه در میان خواهد گذاشت.

با وجود تاکید ماجدی بر رفع مشکلات ساموئل، مطالبات این بازیکن پرداخت نشد تا اینکه او به بهانه بدقولی مسئولان باشگاه در تمرین روز دوشنبه آبی‌پوشان شرکت نکرد. غیبت ساموئل در آستانه دیدار استقلال - پرسپولیس نگرانی کادر فنی این تیم را به دنبال داشت و سرمربی تیم استقلال از مسئولان این باشگاه خواست هرچه زودتر مشکلات این بازیکن را برطرف کنند.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این خصوص اظهار داشت: با ساموئل صحبت کردم و او امروز به تمرینات باز می‌گردد. فتح‌الله‌زاده هم با ساموئل صحبت کرده و قرار است در روزهای آینده مقداری از مطالبات این بازیکن را پرداخت کنیم.

* تیم استقلال برای برگزاری اردوی پیش از دیدار با پرسپولیس به هتل المپیک خواهد رفت. البته رزو هتل المپیک برای روز پنجشنبه است ولی امروز (سه‌شنبه) سرمربی استقلال در خصوص برگزاری اردو 2 روز پیش از دربی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

* هاشم بیک‌زاده و احمد جمشیدیان به دلیل مصدومیت در دیدار دربی روز جمعه حضور نخواهند داشت ولی وضعیت خسرو حیدری و امیرحسین صادقی مشخص نیست و امروز یا فردا وضعیت این 2 بازیکن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۳۹۲/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...