نسخه چاپی

انصاری فضا و وزن پارلمان را به خوبی می‌شناسد

عکس خبري -انصاري فضا و وزن پارلمان را به خوبي مي‌شناسد

نماینده مردم بناب در مجلس انتصاب "حجت‌الاسلام مجید انصاری" به عنوان معاون پارلمانی دولت یازدهم را مثبت ارزیابی كرد و گفت: انصاری فضا و وزن پارلمان را به خوبی می‌شناسد، بنابراین امید است انتصاب وی موجب اعتلای سطح تعامل و همكاری دو قوه كلیدی مقننه و مجریه شود.

به گزارش نما، "محمدباقر بنابي" نماينده مردم بناب در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، انتصاب "حجت‌الاسلام مجيد انصاري" به عنوان معاونت پارلماني دولت يازدهم را مثبت ارزيابي کرد و گفت: سوابق مجید انصاری یکی از امتیاز‌های او براي تصدي اين سمت بود، ضمن آنکه وی در نظام عملکرد شفافی دارد و بر مسائل حقوقی نيز مسلط است.

وي در ادامه افزود: سابقه نمايندگي انصاري در خانه ملت، سبب شده وي فضا و وزن پارلمان را به‌خوبی بشناسد و همچنين وي به خوبي می‌داند معاون امور مجلس باید فردی باشد که ضمن مقبولیت میان نمایندگان، رابطه تعاملی خوبی با آن‌ها داشته باشد و هرچقدر مقبولیتش در مجلس بیشتر باشد امکان موفقیتش نيز بیشتر خواهد بود.

نماينده مردم بناب در پايان با اشاره به تجربه طولانی حجت‌الاسلام انصاري در حوزه قانون‌گذاری براي وي آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: اميد است انتصاب وي موجب اعتلاي سطح تعامل و همکاري دو قوه کليدي مقننه و مجريه شود.

گفتني است؛ "حجت الاسلام محمدحسن ابوترابي‌فرد" که رياست جلسه علني روز گذشته، سه‌شنبه(12 شهريورماه) صحن علني بهارستان را بر عهده داشت، اولين حضور حجت‌الاسلام مجيد انصاري به عنوان معاون پارلماني رئيس‌جمهور را خيرمقدم گفت.

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...